Honda VTX 1800

« Older   Newer »
  Share  
translucidohomer
view post Posted on 13/3/2006, 21:44




ke wapa ke es !!!!!
image
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 5/6/2006, 18:04





image

 
Top
translucidohomer
view post Posted on 8/6/2006, 17:38




image
image
image
image
image




image

image
 
Top
view post Posted on 8/6/2006, 17:42
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


El bobber rígid és curiòs, doncs té un toc modern sent un bobber (moto clàssica), és una bona revisió, però el que és sorprenent és que incorpori una forquilla invertida (tope sport i agressiva) sobre un xassís rígid (tope tranki). Crec que és més un exercici d'estil que la creació d'una moto funcional, però està molt guapa!
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 10/6/2006, 19:54




image
image
image
 
Top
view post Posted on 13/6/2006, 22:14
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


La veritat és que amb una moto tan lletja com la VTX es poden fer coses maques...
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 14/6/2006, 06:26




la veritat és que amb una moto maca com la Vulcan es poden fer coses lletjes...
















capullot !
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 25/6/2006, 18:48




mireu aixo, esta a Ebay...ha canviat suspensió i seient, filtre aire, etc...neumatic tb
image
image
image
image
2002 Honda : VTX
Pro-Street CUSTOM 2002 Honda VTX 1800 SHOW BIKE!!

Year: 2002 Warranty: No
Miles: 2150 Engine Size (cc): 1800
Condition: Used Title: Clear
Exterior: Black VIN Number: 1HFSC46002A004891
Type: Cruiser











Vehicle Description

Hi.....This auction features a 2002 Custom 1800 Honda VTX Show Bike. Show Bike Condition. Has 2,150 Miles. Accutronics tribal forward controls, custom climax handle bars, fully functional nitrous oxide wet system (never raced...show only), custom swing arm, billet aluminum front and rear wheels (chromed). Rear tire is 240/40R 18. Front tire is 120/70 21. Chromed front and rear calipers, chromed front and rear rotors, chromed swing arm, chromed rear drive hub, chromed rear struts. Custom low-ride seat. Frenched gas tank. Custom 7 degree triple trees. Excellent condition, original owner....no accidents. Bike always garaged. One of a kind theme bike....a real head turner!! Moving to Minnesota....Must sell. Winning bidder to transport vehicle. We live in the Dallas/Fort Worth area. We accept money orders or Paypal. Thank you, Tom



 
Top
translucidohomer
view post Posted on 28/6/2006, 11:00




el ke he pillat vale su peso en ORO !!! aixo es el ke necesito, weno, el ke em molaria fer....
image
image

akesta amb l´espai per la bateria (i mes) i l´espai pel seient
image

el més interessant és ke han aprofitat la part d´abaix del xassís, cosa que en principi sembla positiu. El basculant nuse si es el mateix modificat o un altre. El ke si ke es veu es ke li han afegit un "embellidor" tipus tribal...no es ke em moli l´estil, però la idea ja la havia pensat, més aviat en fer una pota de pop. Crec ke posar un pneumàtic 200 amb perfil baix es possible sense modificar basculant ni llanta...s´hauria de preguntar...
Després, fer el mateix que akí, substituir parts de xassis per fer-lo una mica més llarg de davant, inclinar la pipa. Si es fa més llarg, pero mantenit les mateixes mides, intentar no tocar ningún cable ni tubillo del motor, i la única cosa seria modificar el dipòsit, però nomis afegint a sobre xapa d´alumini i amb forma tipus "chica" pero no tant, sino pla per damunt igual ke l´original i els costats....un dia fare un disseny.... també posar el radiador enmig o darrera del xassís, no com ara ke està davant i keda lleig. Intentar no modificar les tijes....pero weno, nucrec ke sigui el més car el posar unes tijes més amples....no posar tijes amb graus pq ja els tindrà la pipa....i nuse....ke us sembla.....una flipada , ja ho se!!!! jajajaja XD
 
Top
view post Posted on 28/6/2006, 12:24
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Home, és qüestió de pasta...
Respecte al tema del radiador, el problema és que és necessari que hi circuli l'aire, així que no pot anar amagat, doncs deixa de complir la seva funció. Una solució que se'm va acudir fa temps és la de fer servir radiadors d'oli com els que porta la moto aquesta que venen a Ebay, havia pensat en col·locar-hi un o dos a cada costat i, si calgués, posar-ne algun altre ja més amagat, però el Benja em va dir que no sabia si podria funcionar. Ara té allà una moto amb motor d'Honda CB que van començar a Storm Motorcycles i que el propietari ha pogut repescar (Storm Motorcycles ha plegat i han desaparegut amb les motos que tenien dintre del taller) i que porta aquest sistema, tot i que no se sap si pot funcionar perquè eren uns xapusses i fan les motos per a què entrin pels ulls i no per a què funcionin bé.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 28/6/2006, 16:08




Storm Motorcycles d´on eren?
Lo de la moto de Ebay vols dir ke no es NOS ?
No, jo l´única cosa ke voldria es desplaçar el radiador, en comtes de estar davant de les dos bigues del xassis, ke estigués darrera de les bigues, o sigui, una variació de pocs cms. En akesta foto es veu com han tallat el xasis just per damunt dels suports del motor i li han posat una única biga, cosa que deixarà el radiador una mica penjat...jo el ke dic es deixar les dos vigues pero amb més inclinació fent una petita corva com fa akesta al davant.
image

per cert, sabries dir kuant pot costar només el tema de tallar xassís i fer algo semblant a akest? mes ke res per tenir-ne una idea remota de la flipada ke deu valer
 
Top
view post Posted on 28/6/2006, 16:16
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Això hauríem de parlar-ho un dia amb el Benja al taller... pensa que el que em van fer a mi només va ser modificar la pipa i ja està, tu estàs parlant pràcticament de fer un xassís nou.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 28/6/2006, 22:33




a tu et va modificar la pipa i tot? no ho sabia
 
Top
view post Posted on 29/6/2006, 10:52
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Si no modifiques el xassís, no pots posar una forquilla més llarga si no és que hi poses unes tiges amb graus, però llavors la moto perd estabilitat. La pipa de la Vulcan està aixecada i inclinada per tal d'aconseguir l'efecte desitjat.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 29/6/2006, 15:18




ja ho se , però jo creia que akest xassís ja tenia més graus que un xassís normal.

I ke en saps de la moto al final? segueix a Fraga?
 
Top
332 replies since 9/10/2005, 22:17   1655 views
  Share