Limitació de velocitat a l'àrea metropolitana i corona, ZBE, aparcaments per motos a BCN, Las maravillas de Colau

« Older   Newer »
  Share  
Clarasexx
icon13  view post Posted on 4/12/2007, 07:50




Paciència, paciència.............. a la C58 també han començat a canviar les noves senyals.....
 
Top
view post Posted on 6/12/2007, 12:12
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


image
 
Web  Top
view post Posted on 26/9/2008, 10:26
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Taxistas propondrán al ayuntamiento que se cobre un peaje para acceder al centro




EFE. 26.09.2008
El secretario general de la Federación Catalana del Taxi, Josep Maria Goñi, ha dicho que propondrá al Ayuntamiento de Barcelona que implante un peaje para acceder al centro de la ciudad con la finalidad de reducir el número de vehículos privados en esa zona.

Goñi ha explicado que la "tasa de entrada" al centro de la ciudad sería similar a la que ya funciona "con un éxito notable" en Londres o Estocolmo, y que la recaudación obtenida se destinaría a mejorar y ampliar la red de transporte público.

Según Goñi, que avanzó la propuesta a Catalunya Ràdio, este peaje podría reducir en un 30% el número de vehículos privados en el centro de Barcelona, y la polución acústica y atmosférica en "más de un 15%".

Esta entidad propone que el peaje se instale en una zona delimitada por las calles Entença o Urgell, Travessera de Gràcia o Diagonal, Marina o el Paseo San Juan, y el paseo Colón.

 
Web  Top
trasto
view post Posted on 26/9/2008, 10:39




Este hijo de puta peseto de mierda tendria ke dedicarse a lo suyo a arrastrarse como un puto caracol de mierda por BCN y dejar de decir maricomadas ke pa eso ya esta el Hereu de los huevos.......
Perdon por mi lenguaje pero me exaspera tanto necio vividor
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 26/9/2008, 12:23




ya solo falta que pongan el peaje al salir de la puerta de casa, sumado a la zona verde, sumado a muchas mas cosas....
al final la gente se cansara y habrá una revolucion violenta contra tanta tonteria...ojala
 
Top
view post Posted on 20/10/2008, 11:17
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Trànsit aplicarà des del gener la velocitat variable als accessos a Barcelona

El Servei Català del Trànsit (SCT) té la intenció de rebaixar, encara més, l'actual límit de velocitat de 80 quilòmetres per hora als accessos a Barcelona. Es tractaria de limitacions temporals, en alguns trams, a 70, 60 o 50 quilòmetres per hora, depenent de la meteorologia o la contaminació. Així ho ha dit en una entrevista a l'agència EFE el director del Servei Català del Trànsit, Josep Pérez Moya, que ha afegit que aquestes novetats s'implantarien gradualment, aprofitant l'entrada en vigor, a partir de l'1 de gener, de les limitacions de velocitat variable a la segona corona de l'àrea metropolitana,




Actualitzat a les 20:37 h 18/10/2008
El Servei Català del Trànsit (SCT) començarà a aplicar de forma gradual des del gener la velocitat variable als accessos a Barcelona, tant a la primera com a la segona corona metropolitana, amb l'objectiu, segons ha explicat Pérez Moya, de minimitzar l'impacte de les congestions i garantir la màxima fluïdesa del trànsit.

El director del SCT ha destacat que aquest nou model permetrà adaptar la velocitat màxima en funció de la congestió, els accidents, la contaminació i les condicions meteorològiques.

La velocitat variable és un model que s'utilitza des de fa anys en ciutats de països com Alemanya, Holanda i Anglaterra, i permet adequar la velocitat en funció de diferents situacions del trànsit, de manera que en un mateix dia el mateix tram pot tenir diferents velocitats màximes.

A la primera corona de Barcelona, integrada per 16 municipis en els quals des de l'1 de gener la velocitat està limitada a 80 quilòmetres per hora, hi haurà trams en els quals, en funció de les circumstàncies, el límit permès baixarà temporalment fins als 70, els 60 o els 50, però mai excedirà els 80 per hora.

Per la seva banda, a la segona corona metropolitana, que abraça 24 municipis, es mantindrà el límit màxim actual -que en alguns trams és de 120 quilòmetres per hora-, i a partir d'aquí s'anirà reduint quan les necessitats del trànsit així ho requereixin.

Gran inversió tecnològica

Al gener es començarà a aplicar en alguns trams i en període de proves la nova metodologia de la velocitat variable, que s'anirà estenent de mica en mica sobre el territori de la primera i la segona corones.

Segons Pérez Moya, aquest procés es farà gradualment, i perquè sigui efectiu demana una gran inversió tecnològica, ja que a més de cobrir els trams afectats amb pòrtics lluminosos -com a mínim un a cada quilòmetre de via- també s'hauran d'instal·lar senyals lluminosos en totes les incorporacions a les vies afectades.

La limitació de la velocitat s'establirà combinant els resultats d'uns sensors instal·lats per captar el pas de vehicles i de les càmeres de seguretat, així com de la decisió "humana" en funció de si hi ha hagut accidents, si hi ha una gran congestió o si les condicions meteorològiques o de contaminació així ho recomanen.

L'objectiu fonamental d'aquesta mesura és garantir al màxim la fluïdesa del trànsit, seguint la premissa, segons Pérez Moya, que malgrat que en algun tram se circuli a menys velocitat s'acaba arribant més ràpid si no s'ha de parar per culpa d'embussos.

Menys congestió a 80 km/h

En aquest sentit, segons diferents estudis del Servei Català del Trànsit, la velocitat que permet que hi hagi menys congestió, ja que permet més absorció de vehicles, és entre 70 i 80 quilòmetres per hora. Per això, quan hi hagi un punt conflictiu per un embús o per un accident, per exemple, es produirà un efecte dominó en els trams previs en què es reduirà la velocitat de forma progressiva per intentar evitar la congestió.

D'aquesta manera, es pot donar la situació que en hora punta i en un dia amb dificultats per al trànsit (congestió, pluja...), a partir del peatge de Martorell (on ara el límit és 120) es prohibeixi anar a més de 100 km/h, que al Papiol (ara el màxim és 100) es faci anar els conductors a menys de 80 i que a Sant Joan Despí (ara el màxim és 80) s'estableixi un límit de 60. No obstant això, Pérez Moya ha insistit que durant la major part del dia el límit de velocitat serà el mateix que ara.



http://www.3cat24.cat/noticia/322757/catal...sos-a-Barcelona
 
Web  Top
view post Posted on 23/10/2008, 13:51
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Acabo de descubrir una plataforma que está impulsando medidas legales para abolir la mierda esta de los 80/h en las cercanias de Barcelona.

Si alguien quiere, puede adherirse en el link:
http://www.comunitatcargol.com/index.php?o...id=48&Itemid=54







 
Web  Top
view post Posted on 18/12/2008, 12:45
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Una visió personal sobre la nova mesura:


"Supongo que habreis oído la gran noticia de los payasos del tripartito en especial de ICV de la velocidad regulada en los tramos de 80...a menos. Se pensarán que somos g.ilipollas y que cuando nos dicen que están copiando el modelo europeo nos lo debemos de creer. Para quien no haya salido a Europa (la gran mayoría de los ciudadanos) se pensará que es cierto y quedará que te cgas todo y que estos mismos se caguen en la medida , pero para los que hemos pisado esos mismos países que nombra Moya y sus títeres de gobierno sabemos que la adecuación de la velocidad se hace tanto a la baja...como a la alta, y tan alta como que por ejemplo en Italia hay tramos que se adaptan desde los 90kms/h hasta los 150 kms/h , de los 60kms/h a los ¡¡160kms/h!!! en Alemania, de los 60kms/h a los 110kms/h en Irlanda...en definitiva, que no os engañen, están de nuevo obteniendo un nuevo medio de estafar y robar al ciudadano a base de la incertidumbre de a que velocidad se ha de circular en el momento de pasar por esas vías ya que puedes estar en una vía que hasta no hace tanto era a 120km/h la limitación teniendo que circular a 40. Se han dado cuenta que todos sabemos donde están los radares de 80 , tan solo ellos siguen con su burra de que la contaminación y accidentes han disminuído y para los que pasamos a menudo por esas zonas sabemos que es todo muy distinto a como lo quieren pintar...más castañas, más retenciones, más contaminación. En fín, será cuestión de que le dé un infarto colectivo a todo el tripartito o bien los declaren chorizos asociados en formato de mafia y de una vez por todas los metan entre rejas empezando por el impresentable de Saura."
 
Web  Top
view post Posted on 29/12/2008, 15:14
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


 
Web  Top
view post Posted on 9/12/2010, 17:38
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


El Govern de Mas suprimirá el límite de los 80 km/h "en pocas semanas



El nuevo Govern de la Generalitat, cuya composición está ultimando estos días el futuro president, Artur Mas, suprimirá en breve el límite de 80 kilómetros por hora que el tripartito impuso en los accesos a Barcelona. Así lo ha avanzado Mas en una entrevista en El Matí de Catalunya Ràdio.

"En pocas semanas se suprimirá el límite", ha asegurado el líder de CiU, que ha aclarado que la medida se tomará usando "el sentido común". Mas ha defendido que no tiene lógica que en carreteras de tres o cuatro carriles, de noche o en momentos de poca circulación, exista tal límite.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 9/12/2010, 19:53




A veiam si és veritat!
 
Top
jofer
view post Posted on 10/12/2010, 16:02




I els 120 d'autovies i autopistes?
 
Top
view post Posted on 13/12/2010, 11:41
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Els 120 Km/h d'autopistes i autovies no crec que el toquin i el 80 Km/h de l'àrea de BCN, suposo que el que faran és que seguirà existint un límit variable que arribarà fins els 120 Km/h, però que durant les hores de trànsit intens seguirà estan als 80 Km/h o per sota.
 
Web  Top
view post Posted on 1/3/2011, 10:17
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Londres descarta aplicar els 80 km/h perquè empitjoren la contaminació




Societat | Última actualització Dilluns, 28 de febrer de 2011 11:09 h
La responsable del trànsit de la capital britànica assegura que els seus estudis conclouen que reduir la velocitat augmenta les emissions.

Els responsables de Trànsit a Londres consideren ineficaç per reduir la contaminació aplicar mesures com els 80 km/h fins fa poc vigents a l'àrea metropolitana de Barcelona. La cap d'Estratègia i Trànsit de Transports de Londres, Samantha Kennedy, ha explicat que a la capital britànica les mesures de reducció de les emissions es basen en la regulació del trànsit i en garantir que els vehicles circulin de forma fluïda. Segons Kennedy, si els cotxes 'avancen més fàcilment per la carretera' es produeix un 'efecte positiu' per la contaminació. Kennedy ha considerat poc eficaces mesures com les del 80 km/h que s'apliquen a Barcelona si no es desenvolupen en un context global de millorar la fluïdesa del trànsit. 'Els estudis demostren que reduir la velocitat a un nivell per sota del més òptim pel motor incrementa les emissions d'aquell vehicle individual', ha assegurat.

De fet, un informe que el tripartit va amagar al públic i que ara s'ha filtrat a la premsa alertava el 2009 que la mesura dels 80 km/h no servia ni per reduir els accidents ni per rebaixar els nivells de contaminació. L'estudi, del Centre d'Innovació del Transport, assegurava que la limitació de la velocitat en cap cas havia ajudat a disminuir les retencions de trànsit als accessos de Barcelona. Pels experts, són precisament els embussos els que augmenten considerablement la contaminació de l'aire.

La responsable de Trànsit de Londres, Samantha Kennedy ha indicat a l'ACN que 'en comptes de centrar-se en la reducció de la velocitat' els responsables del transport londinenc analitzen la gestió dels semàfors, els sentits de les vies de circulació i les obres a les carreteres per fer més fàcil la circulació i reduir les emissions contaminants. 'Si regules el trànsit redueixes el nombre d'aturades i arrancades durant la conducció i això sí que té un gran impacte en la contaminació', ha defensat.

Kennedy ha considerat poc eficaces mesures com les del 80 km/h si no s'apliquen en un context més global de millorar la fluïdesa del trànsit. 'Els estudis demostren que reduir la velocitat a un nivell per sota del més òptim pel motor incrementa les emissions d'aquell vehicle individual', i la seva opinió coincideix amb un informe de la Cambra de Comerç de Barcelona, que va alertar que a 80 km/h es pot generar més contaminació que a una major velocitat.

Kennedy ha precisat que l'estratègia més positiva és la que permet que els cotxes no vagin frenant i arrencant contínuament. 'Si es redueix la velocitat per regular el trànsit, per garantir que els cotxes no hagin de frenar i arrencar i avancin més fàcilment per la carretera, es pot generar un efecte positiu pel que fa a la contaminació', ha indicat.

Pagar per contaminar o per circular pel centre de la ciutat

Londres ha optat per mesures de caràcter dissuasiu o recaptatori per reduir el trànsit i la contaminació. De fet, la capital britànica obliga als vehicles de gran tonatge més contaminants, com camions o autobusos, a pagar una taxa diària de 200 lliures esterlines (uns 234 euros) per circular per l'àrea metropolitana. La quota de l'anomenada 'Low Emission Zone' és tant cara perquè Transports de Londres no vol 'que la gent la pagui', i vol incentivar els propietaris a què instal·lin filtres o es canviïn el vehicle. 'Entre el 96 i el 98% dels vehicles ja compleixen amb la regulació i circulen gratis', ha precisat Kennedy.

L'any 2012, coincidint amb les Olimpíades, Londres ampliarà l'afectació de la 'Low Emission Zone', i hi inclourà, a més de camions i busos, furgonetes i minibusos. 'Això significa que qualsevol vehicle europeu més gran que una furgoneta que vulgui conduir per Londres l'any vinent s'haurà de registrar abans amb Transport de Londres per assegurar-nos que compleix amb els estàndards per poder conduir gratis', ha indicat Kennedy.

Una altra de les grans mesures de regulació del trànsit a la poblada ciutat de Londres és la 'Congestion Charge', una taxa de 10 lliures (uns 11,6 euros) que s'aplica a tots els vehicles privats que entren al centre de la ciutat. 'L'objectiu és desencoratjar els cotxes de conduir en aquesta zona', ha explicat Kennedy. Des de que es va introduir la mesura, l'any 2003, el centre de Londres ha vist reduïda de forma significativa la densitat del trànsit. 'Hem registrat una reducció del 27% en el trànsit de la zona', ha indicat Kennedy, que ha precisat que la xifra implica un total de 86.000 vehicles menys cada dia al centre de la ciutat. Els diners recaptats amb la mesura es destinen a la millora del transport a la capital.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 1/3/2011, 12:04




QUOTE (sergibuda @ 13/12/2010, 11:41) 
Els 120 Km/h d'autopistes i autovies no crec que el toquin i el 80 Km/h de l'àrea de BCN, suposo que el que faran és que seguirà existint un límit variable que arribarà fins els 120 Km/h, però que durant les hores de trànsit intens seguirà estan als 80 Km/h o per sota.

:jaja: :jaja:
 
Top
52 replies since 25/7/2007, 07:18   337 views
  Share