Limitació de velocitat a l'àrea metropolitana i corona, ZBE, aparcaments per motos a BCN, Las maravillas de Colau

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 2/3/2011, 09:37
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo també ho he rellegit i directament ho he posat a frases cèlebres.
 
Web  Top
view post Posted on 11/8/2011, 11:25
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


El juganer de la velocitat variable






Dimarts, 9 de agost del 2011
M' imagino algú, en algun despatx del Servei Català del Trànsit, davant d'un ordinador, gairebé sol perquè els companys estan de vacances i el trànsit a l'àrea metropolitana de Barcelona està molt tranquil, o sigui, un funcionari una mica avorrit i que, per entretenir-se, li ha agafat gust al tema de la velocitat variable. L'invent, en si, no està malament: regular la velocitat segons la intensitat del trànsit, però l'individu que maneja els botons a distància m'acaba de tornar boig, aquest dilluns d'agost en què he decidit prescindir del tren -el viatge per les vies amputades m'estava consumint el doble del temps- i endinsar-me a Barcelona en cotxe, ara que part de la zona blava és, a més, gratuïta, encara que mai hi ha lloc.

Si els de Trànsit volen exhibir la seva velocitat variable a col·legues de fora, que els portin sisplau a la C-32, autopista que va descongestionar per sempre l'autovia de Castelldefels. Al sortir dels túnels del Garraf, poso el comptaquilòmetres a zero, per registrar exactament el que viuré en els següents 14 quilòmetres: 15 canvis de velocitat, en una muntanya russa que va entre els 60 i 120 quilòmetres per hora.

Marejar-se al volant

Intento explicar-ho, amb el risc que el lector es maregi tant com jo al cotxe, i amb mi milers i milers de conductors més, és clar. N'hi ha per tenir accidents. Per ser més concís aniré per punts quilomètrics, partint del km 0 al meu cotxe.

Km 0,1: dels 90 km/h als túnels es passa a 100, la velocitat permesa a Castelldefels durant 3,8 quilòmetres; una distància rècord.

Km 3,9: 120 km/h, diu el senyal fix, però el lluminós obliga a anar a 110. No sé per què; hi ha poc trànsit.

Km 5: 120, torna a dir el senyal fix, però el lluminós ho rebaixa a 90.

Km 6,2: 80, el paviment és inestable, segons la pantalla. Aquí, a Gavà, la C-32 es va construir en un vell abocador i de tant en tant l'asfalt s'enfonsa.

Km 6,8: 120 km/h, per fi, però l'alegria dura poc, només 200 metres.

Km 7: 80 km/h. Caram, es veu que el sòl segueix sent abonyegat. Freno.

Km 7,1: senyal de final de prohibició o limitació. O sigui, a 120, ¿no?

Km 7,4: vaja, el senyal fix indica 120, però el lluminós només 100.

Km 7,8: 120. Bé, accelero.

Km 8: vaja, només 200 metres i haig de frenar un altre cop: 100 km/h, diu el senyal lluminós. Crec que ja veig estrelles.

Km 8,7: 120. No m'ho crec, a veure quant dura. ¿Trepitjo el gas o no?

Km 11,8: increïble, tres quilòmetres per Viladecans a 120. Però ara a 80, tot i que el senyal fix digui 100.

Km 12,1: 60 km/h, l'autopista s'estreny a Sant Boi per les obres per ampliar aquest embut de la C-32.

Km 14,1: un altre senyal de fi de prohibicions, però ja no sé quina és aquí la velocitat màxima habitual.

Km 14,4: ah, un senyal a l'entrar gairebé a la Ronda de Dalt: 80 km/h. Uf. I ara espero no haver caigut a la trampa d'un dels tres radars. I aquell individu de Trànsit se'n riu, és clar, de nosaltres.











http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/bar...ariable-1110683
 
Web  Top
view post Posted on 19/9/2012, 20:13
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


El nuevo carril bus-VAO de la C-58 sí permitirá la circulación de motos


El vial de entrada a la Meridiana desde Ripollet se abrirá el 26 de octubre tras cuatro años de obras




Las motos sí podrán circular por el carril bus-VAO de la C-58. Así lo han decidido los responsables de la nueva infraestructura, que ultima los detalles para su inauguración, que será el 26 de octubre.

El vial de entrada a Barcelona, construido por encima de la autopista, planteaba algunas dudas sobre la seguridad de estos vehículos de dos ruedas, aunque finalmente se ha considerado que las medidas de contención de la plataforma son suficientes y que las ventajas de que las motocicletas usen el carril a efectos de congestión son superiores a los inconvenientes.


 
Web  Top
view post Posted on 7/3/2014, 10:09
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Interior obrirà el carril bus-VAO de forma permanent i en els dos sentits de la marxa




jpg






Política || Última actualització Dijous, 6 de març de 2014 16:35 h
Barcelona (ACN).-
El Departament d'Interior obrirà el carril bus-VAO de la C-58 de forma permanent, les 24 hores dels 365 dies de l'any, i en el doble sentit de la marxa. El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, ha argumentat que l'objectiu és optimitzar "de forma substantiva" una via que es troba "infrautilitzada" i que, tal com ha recordat, va costar 81 MEUR. Ara bé, es mantindran les exigències per als turismes o vehicles mixts adaptats, que han d'anar com a mínim amb dos ocupants, amb l'objectiu de no "pervertir la gènesi" de la infraestructura, que era "l'aposta per una mobilitat sostenible".

81 milions d’euros enterrats per la conselleria dirigida per Nadal

El carril bus-VAO es va inaugurar l'octubre de 2012 desprès de tres anys d’obres i des del primer moment no ha complert les expectatives fixades i que van aconsellar invertir més de 80 milions d’euros. Al llarg d’aquests mesos i malgrat augmentar les possibilitats de pas de vehicles, la seva utilització ha quedat lluny de les xifres previstes. El conseller ha apuntat que la implementació del nou funcionament "no hauria d'anar més enllà" de l'estiu.

Obrir el carril a tots els vehicles: "estem lluny de fer això"

Espadaler ha tancat la porta a rebaixar les exigències de l'ocupació dels vehicles que poden utilitzar aquesta infraestructura com es va fer el març de l'any passat. En aquella ocasió, la Generalitat ja va modificar l'horari d'obertura i les condicions d'accés i va permetre que els vehicles amb dos o més ocupants hi circulessin, en lloc del mínim dels tres ocupants que es requerien inicialment. Espadaler, però, ha descartat aquest dijous una nova rebaixa de l'ocupació: "Estem lluny de fer això".

"Obrir sense condicions seria alterar el sentit amb el qual es va dissenyar, es va pensar i es va finançar amb suport de les institucions europees", ha afirmat. El conseller ha considerat que l'obertura permanent del carril és "el límit" i ha apuntat que el finançament europeu no permet obrir el vial d'alta ocupació a tots els vehicles. "Més enllà d'aquí no podem anar", ha reblat.

Una infraestructura que encara es troba lluny de les expectatives inicials

Amb la mesura que han presentat aquest dijous, el titular d'Interior confia "incrementar de forma substantiva" la utilització del carril bus-VAO, si bé ha preferit no marcar ara com ara un nombre concret de vehicles diaris al qual arribar: "Tampoc volem posar xifres". Espadaler ha recordat que el vial es va crear amb una expectativa de 7.000 vehicles diaris i que, en els primers mesos d'obertura, en van ser poc més de 2.000 els que hi van circular.

Després de rebaixar el mínim d'ocupants a dos, el nombre de vehicles diaris s'ha ampliat fins als 4.300 que actualment s'hi registren. Davant l'efecte d'aquestes modificacions i amb la nova mesura, Espadaler s'ha mostrat convençut que es pot "anar molt més enllà" en la utilització del carril.

El carril bus-VAO (vehicles d'alta ocupació) és una infraestructura que connecta Ripollet (Vallès Occidental) amb l'avinguda Meridiana de Barcelona i que va néixer per fomentar una mobilitat més sostenible i reduir les congestions de l'autopista del Vallès. Es tracta d'un viaducte elevat que es va posar en servei l'octubre del 2012.









http://directe.cat/337984
 
Web  Top
view post Posted on 1/3/2018, 06:35
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Barcelona comença a multar les motos aparcades a la vorera






26 Feb 2018 - 19.03
Acaba el període de tolerància en què s'ha informat els motoristes que estaven mal aparcats. Les multes per aparcar a la vorera poden arribar als 100 euros.

Les coses es compliquen per als motoristes a Barcelona. La mitjanit d'aquest dilluns ha acabat el període de tolerància i a partir d'ara la Guàrdia Urbana serà estricta amb l'aplicació de la normativa, que des de fa 20 anys prohibeix aparcar a la majoria de voreres.

Les multes poden arribar als 100 euros.

La Guàrdia Urbana començarà a multar en punts específics els propietaris de motos que no aparquin en els llocs reglamentats.

Fa setmanes que els agents deixen advertiments als manillars de les motos avisant que aquest dilluns s'acaba el període de tolerància amb els que les deixin a les voreres de menys de tres metres o aparquin en bateria a les més amples.

La campanya consta de tríptics, peces digitals i unes banderoles que es posen en els punys dels manillars de les motocicletes estacionades a les voreres de Barcelona on es pot llegir: "No deixi el vehicle estacionat en aquest lloc pel següent motiu: fi de tolerància".

El centre és on, segons l'Ajuntament, hi ha més problemes d'aquest tipus perquè hi ha molta gent que hi va a treballar i no hi té pàrquing.

Les actuacions sancionadores seran "més específiques" als punts de la ciutat on es detecten i es reben mes queixes per part de veïns sobre la presència de motos damunt les voreres.

Actualment, a Barcelona, hi ha unes setanta mil places d'aparcament per moto al carrer, però el nombre de vehicles és quatre vegades superior.











http://www.ccma.cat/324/barcelona-comenca-...oticia/2840562/
 
Web  Top
view post Posted on 9/4/2018, 06:14
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Etiquetas ambientales para las motos






La DGT ha optado por realizar las mismas etiquetas ambientales para las motos que para los turismos, diferenciándolas en cuatro grupos: Cero, Eco, C o B.

Cero: Categoría eléctrica BEV, REEV, PHEV (autonomía superior a 40 km)

Eco: Categoría eléctrica HEV y PHEV (autonomía inferior a 40 km)

C: Nivel de emisiones Euro4 y Euro3

B: Nivel de emisiones Euro2

clasificación potencial contaminante motos

Vehículos que entran dentro de esta nueva clasificación:
Ciclomotores de dos ruedas o de tres ruedas: Vehículo de dos ruedas o de tres ruedas, provisto de un motor de cilindrada no superior a 50 cm3, si es de combustión interna, y con una velocidad máxima por construcción no superior a 45 km / h.

Cuadriciclos ligeros: Vehículos de cuatro ruedas con una masa en vacío inferior a 350 kg (sin incluir la masa de las baterías en el caso de los vehículos eléctricos), una velocidad máxima por construcción no superior a 45 km/h con un motor de cilindrada inferior o igual a 50 cm3 para los motores de explosión, o una potencia máxima neta inferior o igual a 4 kW para los otros tipos de motores.

Motocicletas de dos ruedas: Vehículos de dos ruedas sin sidecar, provistos de un motor de cilindrada superior a 50 cm3, si es de combustión interna, y / o con una velocidad máxima por construcción superior a 45 km / h.

Motocicletas con sidecar: Vehículos de tres ruedas asimétricas respecto a su eje medio longitudinal, provistos de un motor de cilindrada superior a 50 cm3, si es de combustión interna, y/o con una velocidad máxima por construcción superior a 45 km / h.

Hasta aquí, todo es más o menos igual que en el caso de los turismos. Sin embargo, parece que las motos no vamos a tener una de las ventajas que sí disfrutaron los primeros. La propia DGT se encargaba de enviar los distintivos de los coches por correo (aunque no le llegara a todo el mundo), sin que sus propietarios tuviesen que pagar nada por ello.

Pero parece que con las motos se lo han prensado mejor ya que la única que opción que nos dan a los motoristas para adquirir nuestro distintivo medioambiental es acercarnos a una oficina de Correos (ya podemos ir a buscarlo si lo deseamos), y pagarlo nosotros mismos.

De todas formas, os recordamos que la colocación de la etiqueta referente al potencial contaminante de motos es voluntaria, por lo que no estáis obligados a ir a buscarlo. Eso sí, la DGT recomienda llevarla pegada en un lugar visible para facilitar la identificación del vehículo y así poder beneficiaros de las ventajas a las que optéis.


Consultar por matrícula: link




C_verdeB_amarilla

 
Web  Top
view post Posted on 9/4/2018, 19:50
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


No tinc la pegata al cotxe posada o sigui que a la moto menys...tampoc tinc la de la Itv....
 
Web  Top
view post Posted on 27/12/2018, 11:51
Avatar

te'l posen just pel 'sanilari'

Group:
Member
Posts:
2,138

Status:


El Gobierno aprobará este viernes bajar el límite de velocidad a 90 en las carreteras secundarias




Está previsto que la reducción entre en vigor en los primeros meses de 2019

Está previsto que este viernes el Consejo de Ministros apruebe el Real Decreto por el que se rebajará el límite de velocidad de 100 a 90 kilómetros por hora en las vías secundarias, según han explicado fuentes del Gobierno. Esta medida estaba en la agenda del ministro de Interior, Fernando Grande Marlaska, y del director de la DGT, Pere Navarro, desde que anunciaron su intención de dar marcha atrás con la iniciativa del gobierno anterior de reformar la ley de tráfico y apostasen, en cambio, por algunos cambios puntuales, como ajustar los límites de velocidad o aumentar el castigo del uso del móvil al volante. Según ha explicado Navarro, el objetivo de esta rebaja es que España se homologue con otros países europeos como Francia, que ha reducido a 80 km/h recientemente, y se sitúe en la órbita de Bélgica, Grecia, Croacia, Italia o Portugal, que mantienen un máximo de 90 km/h en este tipo de vías. Las carreteras convencionales (de un carril por sentido) acumulan el 77% de fallecidos en accidentes de tráfico, en la mayoría de casos por salidas del carril y por exceso de velocidad. Según ha explicado Tráfico, la intención es que esta reducción esté en pie ya durante los primeros meses del año, y la DGT se ha fijado un plazo de 30 días para adaptar todas las señales mediante pegatinas, tal como se hizo en 2011, cuando se redujo temporalmente el límite en autovías y autopistas a 110 km/h. Esta reducción afectará a 7.000 km de carreteras en las que hasta ahora, si contaban con un arcén de al menos metro y medio, se podía circular a 100 km/h. Además, los conductores de autobuses, camiones y furgonetas que tenían que circular por estas mismas vías a 90km/h a partir de ahora tendrán que hacerlo a 80km/h como máximo.
 
Top
view post Posted on 19/12/2019, 22:45
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


No podrás circular por Barcelona en moto si es anterior a 2003









Las motos estarán afectadas en la Zona de Bajas Emisiones de Barcelona, una gigantesca área de 95 km2 que delimitará toda la zona que se incluye dentro de la Ronda Litoral y la Ronda de Dalt, las dos principales vías de circunvalación de la Ciudad Condal. Las motos anteriores a 2003 no podrán circular por Barcelona, es decir: todas aquellas motos homologadas con la normativa Euro2 y que por lo tanto no disponen de pegatina de la DGT.

A día de hoy todavía ruedan por la capital catalana muchas motos antiguas, anteriores al año 2003. Todas ellas tendrán prohibido circular por el centro de la ciudad a partir del 1 de enero de 2020, aunque no será hasta abril de 2020 cuando el ayuntamiento empezará a sancionar. Para poder controlar esta amplia zona, el ayuntamiento planea la instalación de unas 70 cámaras de alta definición para captar las matrículas de los coches que entran en la Zona de Bajas Emisiones de Barcelona.

Estas cámaras estarán asociadas a una base de datos: si tu moto no tiene pegatina de la DGT y te cazan entrando a la la zona de tráfico restringido, automáticamente se generará la sanción. Una sanción que será de entre 200 y 499 euros, en caso de que la infracción se produzca en una época sin demasiada contaminación. Si se produce en episodios de alta contaminación, la sanción puede crecer hasta superar los 1.000 euros.

El horario de la Zona de Bajas Emisiones de Barcelona será de 7 de la mañana a 8 de la tarde, de lunes a viernes. Y no, no está previsto que aquí pueda haber diferencia por tener parking o por residir en el interior. ¡El centro de Barcelona estará vetado a los coches más contaminantes! Los vehículos de personas con movilidad reducida, servicios funerarios y miembros de seguridad y protección civil estarán exentos, mientras que los vehículos de mercancía, como los de reparto, tendrán de tiempo hasta 2021 para renovar sus flotas.

Las motos y ciclomotores sin etiqueta no podrán circular por Barcelona y en la ciudad española con más tráfico de este tipo de vehículos este hecho puede ser un trauma para los usuarios. Muchos tendrán que renovar su vieja moto si quieren seguir circulando en el día a día con su motor por Barcelona, o bien empezar a utilizar la moto compartida, donde España es líder y que suponen una alternativa de movilidad limpia realmente interesante. ¡Seguiremos muy de cerca las noticias relacionadas con este asunto en las próximas semanas!
 
Web  Top
view post Posted on 14/5/2020, 17:03
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Mapa de les 24 zones on se't poden endur la moto i posar-te una multa de 100 euros






per Sílvia Barroso Directora del TOT Barcelona
13 de maig de 2020 19:20

L'Ajuntament anuncia que actuarà "de manera intensiva" durant els mesos de maig i juny per eliminar l'aparcament a les voreres. El pla per treure les motos de les voreres hi era des de feia temps i al febrer havia entrat en una fase proactiva que va portar la Guàrdia Urbana a posar 2.000 multes en només dues setmanes. Una àrea de la Vila de Gràcia, la compresa en el perímetre que marquen la Via Augusta, la Diagonal, el carrer Gran i la Travessera, va ser la primera d'experimentar la campanya. I, amb la desescalada, vindran la resta, a un ritme més ràpid del previst. abans de la pandèmia.

L'Ajuntament de Barcelona té pànic que el trànsit privat es dispari a la ciutat perquè la gent tingui por d'agafar el transport públic. Per això ha posat en marxa un paquet de mesures que van des de tallar al trànsit els laterals de la Diagonal i un de la Gran Via, fins a ampliar la xarxa de carrils bici i eliminar carrils de circulació de cotxes i motos per posar-los a disposició dels vianants. I en aquest marc, en paraules de la regidora de Mobilitat, Rosa Alarcón, "no té sentit ampliar les voreres si les motos estan ocupant espai per a vianants".

Per tant, l'Ajuntament ha marcat 24 zones d'especial congestió onl actuarà "de manera intensiva". Primer de tot, s'hi senyalitzarà la prohibició d'aparcar a les voreres: encara que tinguin més de tres metres d'amplada i la normativa general ho permeti, es restringirà selectivament aquesta opció. Després s'habilitaran 526 places més en calçada, on "de moment" no es cobrarà per aparcar-hi motos –a diferència del que passa amb els cotxes– però pot passar en un futur no gaire llunyà. La tercera fase serà la "d'autoritat", com diu Alarcón. És a dir, es començaran a posar multes i retirar motos amb la grua, en els llocs on obstaculitzin més el pas de vianants. Això no passarà en cap cas abans de la fase 1 de la desescalada –que tot indica que a Barcelona encara trigarà almenys una setmana més–, però un cop encarrilat el desconfinament Alarcón té clar que cal "recuperar l'autoritat".

Les 24 àrees on això us pot passar són les que teniu en aquest mapa i en la llista de sota. Les multes seran de 100 euros, grua i dipòsit a part, en cas que la moto sigui retirada.









Àrees afectades: 2 per districte i 4 vies principals

  • Ciutat Vella
    • Sots-Tinent Navarro (Barri Gòtic)
    • Entorns del Pati Llimona (Barri Gòtic)


  • Eixample
    • Passatge Lluís Pellicer i entorns (Antiga esquerra de l'Eixample)
    • Entorns escolars de Londres amb Casanovas (Antiga Esquerra de l'Eixample)


  • Sants-Montjuïc
    • Triangle de Sants (Sants)
    • Entorns de la seu del districte (Hostafrancs)


  • Les Corts
    • Avinguda Josep Tarradellas, amb avinguda Sarrià i carrer Rita Bonnat (Les Corts)
    • Avinguda Diagonal, a Pius XII-Maria Cristina (Pedralbes)


  • Sarrià-Sant Gervasi
    • Via Augusta-Plaça Castelló (Sant Gervasi-Galvany)
    • Sant Gervasi de Cassoles (Sant Gervasi-la Bonanova


  • Gràcia
    • Còrsega-Gran de Gràcia-Travessera-Torrent de l'Olla (Vila de Gràcia)
    • Còrsega-Torrent de l'Olla -Travessera -Bailèn (Vila de Gràcia)


  • Horta-Guinardó
    • Jorge Manrique (Vall d'Hebron)
    • Alcalde de Móstoles (Baix Guinardó)



  • Nou Barris
    • Passeig Valldaura (La Guineueta)
    • Entorns de la plaça de Santa Eulàlia (Vilapicina i la Torre Llobeta)


  • Sant Andreu
    • Plaça Mossèn Clapés (Sant Andreu)
    • Entorns del Mercat de Bon Pastor (Bon Pastor)


  • Sant Martí
    • Buenaventura Muñoz-Sardenya (El Parc i la Llacuna del Poblenou)
    • Entorns de la parada de metro Llacuna (Poblenou)



  • Vies principals
    • Via Laietana
    • Consell de Cent
    • Girona
    • Rocafort










    https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/map...2123737102.html
     
    Web  Top
    view post Posted on 18/5/2020, 22:44
    Avatar

    La Rata de Claveguera

    Group:
    Administrator
    Posts:
    45,801
    Location:
    Sitges

    Status:


    Poder aparcar motos en las aceras de Barcelona









    ¿Ya no sabes donde aparcar la moto? En los últimos días no hemos parado de ver cómo las grúas municipales se llevan motos aparcadas en grandes aceras y nos multan. Barcelona es la ciudad con más motos de Europa.

    El Ayuntamiento de Barcelona, en vez de ayudar a los miles de moteros que cada día descongestionan la ciudad, decide poner multas y enviar grúas para retirarlas. Pretenden que aparquemos en los espacios destinados para las motos, el problema es que NO hay suficientes plazas de moto para todas las motos que hay. A parte de que una de las ventajas de la moto es el de poder aparcar delante o muy cerca de tu destino.

    Si su solución es que vayamos en transporte público lo llevan claro, por que si todos los que nos movemos en moto nos pasamos al transporte público no funciona bien. El ejemplo más claro lo tenemos los días de lluvia que muchos moteros vamos en transporte público y este se colapsa.

    La solución es dejar aparcar las motos en aceras superiores a 1,5 metros y calles peatonales anchas (como se podía antes).

    Por todo esto, si tu también estas en la misma situación o tienes amigos que si lo están, te pido que firmes esta petición.









    https://www.change.org/p/ada-colau-poder-a...3a-3c764e044e9e
     
    Web  Top
    view post Posted on 23/5/2020, 11:09
    Avatar

    La Rata de Claveguera

    Group:
    Administrator
    Posts:
    45,801
    Location:
    Sitges

    Status:


    AYUNTAMIENTO BCN

    “Itineraris segurs

    (caps de setmana i dies festius)”

    Informació general

    Dades de caràcter general

    Atenent a la situació actual, l’Ajuntament, amb l’objectiu d’ampliar la quantitat d’espai públic destinat al passeig, activitats d’oci, esbarjo i pràctica esportiva de la ciutadania de Barcelona, i per tal de garantir l’acompliment de les mesures de seguretat a l’espai públic durant les fases progressives de desescalada del confinament en la crisi del COVID-19, ha acordat tancar al trànsit els següents eixos viaris de la ciutat:

     Via Laietana.

     Pg. de Sant Joan, i Pi i Margall (entre Trafalgar / av. Vilanova i ronda del Guinardó).

     Creu Coberta i Sants (entre Arizala i pl. Espanya).

     Parc de Montjuïc.

     Gran de Gràcia (entre Jardinets de Salvador Espriu i Riera de Cassoles).

     Rbla de l’Onze de setembre, i pg. Fabra i Puig (entre Segre i Cartellà/Mestre Dalmau).

     Av. Litoral (entre pl. Voluntaris Olímpics i Selva de Mar).

    Només es permetrà l’accés per aquests eixos per a:

     Entrada/sortida del veïnat als pàrquings.

     Operacions de càrrega i descàrrega.

     Pas de serveis d’emergència.

     Altres moviments que es considerin essencials.

    Data i horaris

    A partir de dissabte 23 de maig, tots els dissabtes, diumenges i dies festius, de 09.00 a 21.00 hores.

    La previsió inicial de realització d’aquests tancaments és fins al dia 28 de juny de 2020 (inclòs).

    Mobilitat Eix Via Laietana

    Vies en que s’inverteix el sentit

    Per a l’aïllament de la zona es faran els canvis de sentit de circulació indicats a continuació:

    Sant Pere Més Alt

    S’inverteix el sentit de marxa entre Via Laietana i Amadeu Vives.

    Sant Pere Més Baix

    S’inverteix el sentit de marxa entre Via Laietana i General Álvarez de Castro.

    Princesa

    S’inverteix el sentit de marxa entre Via Laietana i Tantarantana.

    Argenteria i Manresa

    S’inverteix el sentit de marxa de tots dos carrers per tal que el trànsit residual tingui

    sortida pel c. Sombrerers.

    Àngel Baixeras

    S’inverteix el sentit de marxa a tot el carrer.

    Fusteria

    S’inverteix el sentit de marxa entre Àngel Baixeras i Ample per tal que el trànsit

    residual en tingui sortida per aquest últim carrer.

    Mobilitat Eix pg. Sant Joan – Pi i Margall

    Desviaments principals

    Sant Antoni Maria Claret, Còrsega, Provença, Diputació, Ausiàs Marc i Alí Bei

    Desviaments per Roger de Flor.

    Industria, Rosselló, Consell de Cent i Casp

    Desviaments per Bailèn.

    Talls de trànsit

    Pg. Sant Joan i Pi i Margall

    Es tallarà el trànsit en ambdues vies en tota la seva extensió.

    Vies transversals obertes al trànsit

    Es permetrà la circulació transversal de pg. Sant Joan i Pi Margall pels següents

    encreuaments:

    - Av. Vilanova cap a ronda Sant Pere.

    - Trafalgar cap a pg. Lluís companys i/o av. Vilanova.

    - Gran Via CC (ambdós sentits).

    - Aragó.

    - València.

    - Av. Diagonal (ambdós sentits).

    - Mallorca.

    - Travessera de Gràcia.

    - Escorial.

    - Joaquim Ruyra.

    - Sardenya.

    Mobilitat Eix Parc de Montjuïc

    Desviaments principals

    Av. Reina Maria Cristina

    Desviament per pl. Espanya.

    Av. Rius i Taulet

    Desviament per Lleida.

    Mèxic

    Desviament per Sant Fructuós.

    Av. Francesc Ferrer i Guàrdia

    Desviament per Polvorí.

    Foc

    Desviament per Jocs del 92.

    Carretera de Miramar

    Desviament per Josep Carner.

    Mobilitat Eix carrer de Sants i Creu Coberta

    Desviaments principals

    Av. Madrid – Sants

    Desviaments cap a l’av. Madrid.

    Creu Coberta – pl. Espanya

    Desviaments cap a Gran Via CC.

    Tanmateix, en funció del desenvolupament del trànsit a l’àrea d’influència de l’activitat

    es faran desviaments previs als següents punts:

    Olzinelles – Fernández Duró

    Desviaments cap a Fernández Duró.

    Tarragona – Consell de Cent.

    Desviaments cap a pl. Espanya.

    Vies en que s’inverteix el sentit

    Muntadas – Watt – Muntadas

    Desviament per Muntadas cap a Premià i Autonomia. Per a aquest fi s’ha d’invertir

    el sentit de Muntadas, entre Watt i Premià (tapar senyals fixes d’entrada prohibida i

    col·locar l’excepcional).

    Eusebi Planas – Salou

    Desviament cap a Salou en direcció a Autonomia, Alcolea i pg. de Sant Antoni. Per a

    aquest fi s’ha d’invertir el sentit de Salou, entre Eusebi Planas i Autonomia.

     



    Salou – Sants

    El trànsit residual haurà de sortir per Salou cap al c. Autonomia, Alcolea i pg. de

    Sant Antoni.

    Autonomia – Alcolea

    El trànsit provinent d’Autonomia ha de sortir cap al pg. Sant Antoni.

    Béjar – Princep Jordi

    Desviament per Béjar en sentit cap a Consell de Cent.

    Càceres – Sant Jordi

    Desviament per Sant Jordi, sentit cap a Daoiz i Velarde.

    Vies transversals obertes al trànsit

    En principi, i sempre i quan l’afluència de públic ho permeti, es permetrà la

    circulació transversal de Creu Coberta i Sants pels següents encreuaments:

    Consell de Cent – Moianès, cap a Moianès.

    Olzinelles – Sants, cap a pg. Sant Antoni / Galileu.

    Sants – rbla. Badal, cap a rbla. Badal.

    Sants – rbla. Brasil, cap a rbla. Brasil.

    Sants – Sugranyes, cap a Portbou.

    Mobilitat Eix Gran de Gràcia

    Desviaments principals

    Gran de Gràcia – Nil Fabra

    Desviament per Torrent de l’Olla.

    Gran de Gràcia – rbla. del Prat

    Desviament per l’av. Riera de Cassoles.

    Gran de Gràcia – trav. de Gràcia

    Desviament per Via Augusta / pl. Gal·la Placidia.

    Jardins Salvador Espriu – Gran de Gràcia

    Desviament per l’av. Diagonal / pl. Cinc d’Oros.

    Vies en que s’inverteix el sentit

    Per a l’aïllament de la zona es faran els canvis de sentit de circulació indicats a continuació:

    - Rambla del Prat, des de Gran de Gràcia fins a l’av. Riera de Cassoles.

    - Sant Pere Màrtir, des de Jesús fins al Domènech, canvi de sentit.

    - Sant Gabriel, de trav. de Gràcia a Milton, doble sentit alternatiu.

    Mobilitat Eix Onze de Setembre – pg. Fabra i Puig

    Vies transversals obertes al trànsit

    Josep Soldevila – Segre.

    Onze de setembre. Calçada banda Besós, entre Josep Soldevila i Gran de Sant Andreu.

    Meridiana. Ambdós sentits de circulació.

    Arnau d’Oms.

    Pi i Molist – Av. Dels Quinze.

    Mestre Dalmau – Cartellà.

    Mobilitat Eix Av. Litoral

    Desviaments principals

    Av. Litoral

    La circulació es desviarà a la pl. Voluntaris Olímpics.

    Vies transversals obertes al trànsit

    Jaume Vicens Vives

    Es permetrà la circulació tranversal per tal de facilitar l’accés i/o sortida al pg. Marítim.

    Accessos / sortides B-10

    Entrada 23 sentit Besòs

    Es col·locarà una línia de cons per sobre del carril d’incorporació a la ronda del Litoral des de Jaume Vicens Vives fins l’accés a la B-10.

    Sortida 23 sentit Besòs

    Es col·locarà una línia de cons per sobre del carril de sortida de la B-10 fins arribar al carrer Llacuna.
     
    Web  Top
    view post Posted on 8/6/2020, 09:56
    Avatar

    La Rata de Claveguera

    Group:
    Administrator
    Posts:
    45,801
    Location:
    Sitges

    Status:


     
    Web  Top
    view post Posted on 8/6/2020, 20:12
    Avatar

    La McRata de la Harley

    Group:
    Moderator
    Posts:
    5,516
    Location:
    Barcelona

    Status:


    A sobre la Rosa alarcon es regidora del Guinardó.. del meu narri...mala puta,,hi viu a Horta,,,qualsevol dia que la vegi , li pego una ostia sense dir res....
     
    Web  Top
    view post Posted on 23/7/2020, 14:29
    Avatar

    La Rata de Claveguera

    Group:
    Administrator
    Posts:
    45,801
    Location:
    Sitges

    Status:


    bcnparxis

    BCN el tauler de parxís més gran del món

    Es necessita un cinc per sortir de casa

     
    Web  Top
    52 replies since 25/7/2007, 07:18   337 views
      Share