Motorcycle Women

« Older   Newer »
  Share  
Casinovn
view post Posted on 17/4/2012, 17:58




Si veig aixo per la carretera, segur que em vaig al terra!!!!! :brindis: :brindis: :brindis: :brindis: :brindis: :brindis:
 
Top
view post Posted on 17/4/2012, 18:30
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


Aixo i els "Tractors" son la teva perdicció......
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 4/5/2012, 16:12




Sort que normalment no entro en aquesta part del foro... si no ja hauria esborrat aq post.

SEXISTES!!!!!
 
Top
view post Posted on 5/5/2012, 09:57
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Per què?

El Jaume és com és, però la resta de missatges no els trobo pas gens malament... Els has llegit/vist?
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 6/5/2012, 20:48




Si. Els he llegit.

 
Top
view post Posted on 7/5/2012, 13:10
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


LA DONA SOBRE DUES RODES






Des de sempre s'associa a la dona juntament amb el motor, sigui cotxe o moto, com si d'un perill es tractés i res més lluny de la realitat. En un món masculinitzat la figura de la dona motorista té present i futur, però ha tingut un passat d'una importància fonamental i silenciada.




75-450x325

laiasanz2_500-450x292






En l'actualitat dones com Laia Sanz, Elena Rosell o Rosa Romero entre moltes altres desconegudes estan demostrant que elles també saben pilotar, saben guanyar, saben arriscar i saben tenir la mateixa passió per les motocicletes que qualsevol corredor masculí.

Gràcies a altres dones que al seu moment van ser autèntiques pioneres, arriscades aventureres del món de les dues rodes ara aquestes noies ho tenen una mica més "fàcil". Dones que amb motos les mecàniques no eren tan perfectes com les actuals van saber despuntar i fer de la moto la seva vida i la seva passió.




poster-mujeres-pioneras-450x405




A principis del segle XX la dona va trobar a la moto la màquina perfecta per experimentar noves sensacions, descobrir nous paisatges i més de poder fer d'una manera més activa. Encara que al principi el món de la motocicleta era més proper a les dones de posició mitjana-alta el temps va demostrar que qualsevol podia accedir-hi.

Però quina va ser la primera dona motorista?




pionera-3-450x513




Repassant la història trobem que el 1915 AVIS I Hotchkiss Effie, mare i filla, es van anar des de Nova York a Califòrnia per assistir a la Fira Mundial de San Francisco. Van ser les primeres a creuar EUA muntades en una Harley de tres velocitats V-Twin trigant dos mesos a fer la ruta. Van ser elles potser les primeres?




hnas-van-burner-250x185




El 1916 dues dones, les germanes VAN BRUREN amb dues Indian Powerplus emprar gairebé dos mesos a fer un viatge transcontinental de 3.300 km en el qual es van haver d'enfrontar entre altres anècdotes a una detenció per portar pantalons en públic.

ANNE DE MONTEMART-Rochechouart, Duquessa de Uzès va ser la primera dona en aconseguir un carnet de conduir i que es va passejar per l'Havana als anys 20 en una motocicleta.




lady-warren-250x166




LADY WARREN, una aventurera anglesa es va decidir a viatjar sense un pla determinat i amb només la curiositat com a meta a través del desert del Sàhara amb la incertesa de si la moto aguantaria sense trencar cadascuna de les seves peces

També Gwendolyn ADAMS va iniciar en solitari un viatge de Londres a Venècia l'any 1925 amb tot el risc i perill que implicava un viatge en solitari.




1%C2%AA-mujer-moto-afro-amer-450x304




La primera dona afroamericana que als seus 16 anys amb una Indian Scout 1928 va viatjar a través dels 48 estats americans sortejant tots els perjudicis i odi del moment era coneguda com La Reina de la motocicleta de Miami , es deia Bessie Stringfield.

Però a partir d'aquest moment, moltes dones van decidir prendre els comandaments de les seves motocicletes i posar-se a la "carretera". El 1935 THERESA Wallach i FLORENCE BLENKIRON realitzar l'aventura de recórrer el continent Africà deixant plasmat en un llibre i una pel · lícula The Rugged road que és un dels grans llibres de viatges. Dos veritables aventureres que a més d'elles, Theresa després d'establir als Estats Units fundaria la Associació Internacional de Dones Motoristes WIMA.

A finals dels anys 20 la irlandesa FAY TAYLOUR la carrera va començar als 12 anys es va convertir en guanyadora i popular corredora de speedway i va ser una de les primeres professionals de la competició.




pioneras-2-250x225

dot1940




Segurament una de les dones que en els anys 30 a Amèrica més va lluitar per que la dona estigués dins el món de la motocicleta va ser DOROTHY "Dot" ROBINSON, australiana de naixement. El seu pare pilot i dissenyador de sidecars li va inculcar la passió per aquest món i ja el 1930 va obtenir el seu primer trofeu al Flint 100 Endurance Race . El 1940 va guanyar carreres en la categoria de sidecar i juntament amb la corredora CONFRONTA DUGEAU van fundar el motor MAIDS of America. Durant la seva vida va recórrer al voltant d'un milió i mig de milles i va ser una de les poques dones que van accedir al Saló de la fama de l'American Motorcyclist Association.




women-post




Moltes dones durant la Segona Guerra Mundial van treballar en els serveis d'enllaç motoritzat i en les empreses de correus com carteres, eren les MOTOR MAIDS Dames del motor . Una d'elles va ser Bessie Stringfield que a més va realitzar en moto i en solitari vuit viatges al voltant del món.

A Espanya l'any 1925 va ser CATALINA GARCÍA d'un poblet de Lleó, qui es va convertir en la primera dona a tenir carnet de conduir. Una altra Espanyola pionera va ser ZENOBIA CAMPRUBÍ una catalana que es va posar als comandaments d'una moto sempre amb el permís del seu marit Juan Ramón Jimenez, ja que la dona havia de demanar permís al marit per conduir, entre altres coses. L'any 1933 la catalana CARMEN VIÑALS va ser la primera dona espanyola que va participar en una competició de dirt track .




pioneras-1-250x240




Les primeres publicacions de motociclisme de l'època estan plenes d'imatges de dones motoristes a les que veiem a una dona vestida amb vestits amples fins a terra que es sortia del convencional vestit de motorista de l'home i també se sortia de l'estereotip de la mestressa de casa. Elles anaven en moto i era una satisfacció i s'ho passaven d'allò més bé. En els anys vint es van començar a vestir com autèntiques moteres amb vestits de cuir i fins i tot una d'elles, "Dot" va dissenyar en els anys 50 roba per a la dona motera en color rosa. Tot això va portar a la revolució de la dona i fins i tot per a molts a la indignació moral.

La dona i la moto també han estat motiu perquè grans escriptores com Virginia Wolf considerés que el que de veritat volia en la vida era una motocicleta i fins i tot que cantants com Chavela Vargas compongués una cançó amb el nom de La Duquessa de Uzès aquella anglesa que va fer rugir els motors pels carrers de l'Havana a la Cuba natal de la cantant.




49-450x453




Després van passar els anys i moltes, moltes més de les que coneixem han arribat fins aquí lluitant, competint i vencent al crono i als prejudicis i com diuen algunes de la nostra corredores actuals "Si t'obstines a aconseguir al final ho fas" (Rosell) , o fins i tot el que diu la pilot de Formula I De Villota " D'aquí a un cotxe i amb la cara tapada per un casc tan és si llueixes cabellera o portes els cabells rapats. Els temps són els temps". El mateix es podria aplicar a les motos " Simplement es tracta de tenir determinació en la vida " i les nostres noies en tenen.

Seguim així, anem bé.
 
Web  Top
Casinovn
view post Posted on 8/5/2012, 19:00




WOMEN'S RIDE ARUBA



REVISTA 400 viajó hasta la paradisiacas playas de Aruba para traerte de primera mano todo lo acontecido en el Women's Ride Aruba 2012, donde más de un centenar de riders mujeres se concentraron para dar lugar a este evento que se celebra por tercer año consecutivo. Todo empezó en el 2010 cuando el Aruba Chapter junto al Dealer oficial de Harley-Davidson en la isla, decidieron realizar una actividad por primera vez en Aruba para mujeres motociclistas, apenas unas decenas de féminas se dieron cita en esa ocasión en el que fue el paso fundamental para hoy contar con muchísimas más asistentes.

El objetivo del evento es la interacción de las chicas raiders con sus motocicletas, el medio ambiente, el tráfico local y el invitar a nuevas integrantes a formar parte de esta pasión de dos ruedas. El día viernes comenzaron las actividades con talleres de conocimiento de la familia de modelos Harley-Davidson, el uso adecuado del equipo de seguridad y los accesorios para una motocicleta, además de como levantar una motocicleta caída y muchos tips impartidos por los profesionales de la tienda Harley-Davidson en Aruba.

El evento contó con una invitada de lujo, ya que Karen Davidson hija del recién retirado Willie G., estuvo presente en todas las actividades del fin de semana. La entusiasta rider trasmitía la pasión y conocimiento de la marca como estilo de vida, el cual ella conoce a la perfección no sólo por el legado de su apellido sino por trabajar activamente en la compañía diseñando las nuevas colecciones que la marca nos presenta año con año.

El día sábado se realizó una rodada nocturna encabezada por Sarah Hardeveld (HOG Ladies of Harley Officer) en la que se visitó el poblado de San Nicolás, que es la parte de la antigua actividad económica de la isla cuando la refinería de petróleo estaba en su esplendor. El poblado cuenta con un centro de pintorescas calles donde el rugir de las motos se fundía con la historia de sus adoquines.

El día domingo amaneció con un sol radiante que no se había dejado ver en las jornadas anteriores del Women's Ride Aruba 2012, en este último día de eventos una nueva rodada fue el centro de atracción donde Karen Davidson llevó al grupo de riders femeninas por un trazado diferente al recorrido del sábado para terminar de conocer todos los caminos de la isla. Al mismo tiempo que se llevaba a cabo una rodada de actividades para otro centenar de motos, las cuales eran conducidas por hombres teniendo el mismo punto de salida y encuentro pero con un recorrido totalmente diferente al de las motoristas mujeres.

A eso de las 16:00 hs se encontraron los dos grupos en el Hard Rock de Aruba para para luego llevar a cabo la ceremonia de clausura que llevaron a esta hermosa isla a escuchar por tres días el inconfundible sonido de cientos de Harleys tronar por sus calles.


Aqui teniu les fotos i el reportatge

www.400cc.com.mx/womensridearuba/index.html

 
Top
view post Posted on 8/5/2012, 20:32
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


No surten molts "xoxos" moteros.......!
 
Web  Top
Casinovn
view post Posted on 10/5/2012, 18:07




Otra, otra, otra......

jpg


 
Top
view post Posted on 1/6/2012, 19:42
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:





201205fotografiascuriosu
 
Web  Top
view post Posted on 19/6/2012, 07:51
Avatar

te'l posen just pel 'sanilari'

Group:
Member
Posts:
2,138

Status:


Ashley Fiolek: Un ejemplo más de superación y pundonor en USA



650_1000_fiolek



No son pocos los ejemplos de gente que gracias a su amor por las dos ruedas es capaz de superar las desventuras que les han llevado a limitar sus capacidades físicas y volverse a poner a los mandos de sus amadas motocicletas a través de adaptaciones de los mandos, instrumentación o infinidad de virguerías con tal de volver a rodar.

Lo cierto es que en el mundo del off road no es tan común como en en motos de velocidad o carretera, pero ya vimos el caso de Doug Henry de la mano de nuestro compañero Carlos. Yo hoy os traigo una chica que hace tiempo conozco su existencia y quería compartir con vosotros. Ella es Ashley Fiolek, y a continuación vamos a conocerla un poco más.

Nacida el 22 de octubre en Dearborn, Michigan, sordomuda de nacimiento su discapacidad y sus credenciales son Campeona del WMX en 2008, 2009, 2010 y 2011 y medalla de oro en el Woman X-Games de 2009.

Puede que ser sordomuda no merme sus aptitudes para hacer motocross en circuito cerrado, pero tendréis que reconocer que saber cuándo tienes que cambiar de marcha en una moto de cross que no lleva instrumentación no debe ser fácil de aprender, o no escuchar al resto de pilotos cuando te van a adelantar, pero lo que más me abruma de todo es que esta jovencita con todo el esfuerzo que ha tenido que hacer para llegar a ser ganadora del Campeonato Femenino de Motocross de Estados Unidos es que tras cruzar la meta en la última vuelta de todas y cada una de sus victorias y podiums, no ha podido escuchar los aplausos de la gente que se ha rendido ante su vehemencia, ni tampoco la voz de Jessica Patterson, cinco veces ganadora del mismo campeonato, al ser destronada en 2008.

Además de esto, ha sido la primera mujer en formar parte de una estuctura oficial, lo que es todo un hito, sobretodo si es al amparo de Honda Red Bull, uno de los equipos de referencia, pero también me llamó la atención el hecho de que fuera una de las últimas en confiar en el potencial de los motores de agujeros aunque ya se haya pasado al lado oscuro de los modernos cuatro tiempos. Os dejo un vídeo que forma parte del DVD Why de TransworldMX a lomos de su antigua 125cc.