La web dels Despertaferro, http://www.despertaferromg.com

« Older   Newer »
  Share  
Xeron-500
view post Posted on 7/11/2008, 23:16




Tal com es ve dient fa uns dies en el post de Perros, sembla confirmat que la nostra pàgina té un troyano que se't fica a l'ordinador al tancar un dels pop-ups que apareixen al accedir-hi. Com que jo bloquejo automàticament tots els pop-ups, no m'apareix mai i per això no m'he infectat ni m'ha passat mai res extrany. Com que no hi ha manera de desinfectar la web, el millor és cancelar-la del tot i que ningú hi pugui accedir per si de cas. En l'assemblea d'ahir es va acordar de comprar un domini nou amb hosting, i esperem que al llarg de la setmana que ve el poguem activar. Ja us avisarem. De moment, que ningú accedeixi al hosting amb l'adreça que hem penjat algun cop i esborreu-la si la teniu als favorits.

Des del club volem demanar disculpes a qualsevol persona que s'hagi vist afectada per culpa de la nostra pàgina, tot i que esperem que comprengueu que no ha estat culpa nostra.
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 8/11/2008, 00:21




Ja he esborrat tota la web de yourfreehosting. Quan tinguem l'altre activa, ja avisarem. Mentres, haureu de passar sense les nostres fotos. Bé, com fins ara, no?
 
Top
view post Posted on 8/11/2008, 00:27
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Per cert, hi ha qui sí s'ha adonat del problema de la web i que ha fotut cullerada al vostre foro...
 
Web  Top
Angelspirata
view post Posted on 8/11/2008, 14:32




Qui? que jo no m'atreveixo ni a mirar...
 
Top
view post Posted on 8/11/2008, 20:34
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


Com segueixi aixi el problema , tindreu que canviar el nom del grup.....algú va dir un dia el nom de DESPIERTAHIERROS....no esta malament....no??
 
Web  Top
trasto
view post Posted on 9/11/2008, 04:49




BIENVENIDOS AL REINO DE LOS DESPERTAHIERROS...... ¿-------?
 
Top
Angelspirata
view post Posted on 10/11/2008, 16:05




sou cruels!

:negoci: :negoci:
 
Top
trasto
view post Posted on 10/11/2008, 17:02




Entono el "Mea Culpa" porke lo de Despertahierros es obra mia......
jajajajajajajajajajajajajajaja
 
Top
Angelspirata
view post Posted on 12/11/2008, 09:50




Ens consta!!!

:jaja: :jaja: :jaja:
 
Top
Clarasexx
icon13  view post Posted on 12/11/2008, 21:01




SONA FATAL!!!
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 23/11/2008, 14:00




Estic creant una secció nova per la nova web consistent en "motos en grua", o sigui sempre que algú hagi acabat sobre una grua, per punxada, accident o qualsevol altre motiu. Hi ha algunes situacions de les que no tinc fotos, com de la meva punxada a la tornada de Faro del 2004. Sergi, he vist a la teva web que en tens una. No en vas fer cap del moment de la grua? En qualsevol cas, em pots enviar la de la web amb més qualitat?
 
Top
Angelspirata
view post Posted on 24/11/2008, 11:34




Tens alguna amb la del MagiKaL? I del Telm a Terrassa?

Sona més que fatal... però una vegada a Dones Moteres, al Ferran li van dir que erem els Despeñaperros.... JAJAJA!!
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 24/11/2008, 11:52




La del Telm evidentment que la tinc, però no sé què li va passar al MagiKaL.
 
Top
Angelspirata
view post Posted on 24/11/2008, 16:45




Anavem a veure el Mazinger, al costat de Tarragona i se li va cremar el motor...
 
Top
87 replies since 8/9/2008, 20:47   522 views
  Share