NOVETATS

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 6/9/2005, 20:42
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Com que el llistat de sortides i viatges és molt "pesat" (a mi de vegades se'm penja l'ordinador quan l'obro), he decidit dividir-lo per mesos. A més, un cop acabat el mes, el llistat anirà a l'apartat PASSAT, de tal forma que els temes seran fàcilment recuperables, tant si van al propi apartat PASSAT com si van a qualsevol dels altres possibles (CANVI D'OLI o ASIL). així, per exemple, quan s'acosti algun mes, podrem consultar el que hi va haver l'any anterior i aconseguir la informació de l'any actual seguint les pistes (números de telèfon, adreces web... ) que hi hagi al tema inicial.


Com sempre, estic obert a totes les vostres suggerències.
 
Web  Top
view post Posted on 6/9/2005, 21:36
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


home a mi amb dona el mateix , perque més de la meitat de les sortides son fora del meu abast...igualment no anirie a les de RRs...


P.D el que podries canviar es aixo de sote el nom, posar-ho més personal...com alguna coseta més treballada...es que aixo del cubata i més no m´agrada molt....ala pensa una mica i possa algú "guapo"....
 
Web  Top
view post Posted on 6/9/2005, 21:55
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Recordo que admeto suggerències.

Igualment, t'he de comentar que ja ho havia pensat, però aquestes categories es van assolint a mesura que s'escriuen posts i a mi, personalment, em fa gràcia. El fet de personalitzar a cadascú té l'incovenient de no poder catalogar els nouvinguts (encara que hi ha tant pocs que no sé si val la pena tenir-los en compte) fins que no portin uns quants posts i els coneguem suficientment.

Això sí, potser es pot personalitzar la categoria i, a més, que apareguin els estels indicant el número de missatges (ja ho miraré).





Resumint:

-Que cadascú doni la seva opinió sobre categories personalitzades (SI/NO)
-Si es diu NO, dir si es deixen les categories actuals o si se'n proposen de noves (fins a quinze i amb l'esglaonament que es vulgui).
-Si es diu SI, dir si es prefereix que la personalització sigui per part meva, de cadascú o bé per votació popular.









Com sempre, s'admeten suggerències.
 
Web  Top
view post Posted on 6/9/2005, 22:02
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Crec que si personalitzèssim la categoria, les rates haurien de portar el tipus de rata que són cadascuna.

És una idea.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 6/9/2005, 22:02




crec ke el canvi es positiu, i krek ke igual ke els noms de Rates (de claveguera, de camp, buscona ...) s´hauria de fer una mica entre tots, no?
 
Top
ratademollmuda
icon7  view post Posted on 8/9/2005, 01:05





Bé, encara q sigui l'última en arribar aquí vos dixo la meva humil opinió.

A mi em mola el rollo de les frases q hi ha ara mateix, però trobe q potser ja us han arribat a cansar als habituals... Aixina q potser si q staria be canviar-les. blink.gif

Lo de posar categories... ph34r.gif És un tema complicat, sobretot xq de rates n'hi ha d moltes classes... però poques com vatros! De fet hi he estat donant voltes, i lo millor seria q qui vulgui fagi una proposta x alguna categoria o x totes, i després entre tots fem una votació i triem. No?

Jo per si de cas, us faig un parell d propostes. Són algo típiques i tòpiques, però com q sóc la primera us haureu de fotre i trencar-vos una mica més el coco tongue.gif . Per cert, q lo d la quantitat de posts me ho he inventat jo, xq no en tinc ni idea, és només orientatiu q consti biggrin.gif.

Proposta nº 1:

"Rata? Ja ho veurem!" : De 0 a 25 posts
"Rata Sin Papeles" : De 26 a 50 posts
"Rata en Tràmits" : De 51 a 100 posts
"Citizen Rat" : A partir de 101 posts


Proposta nº 2:

"Rata de què?"
"Amic de les rates"
"Rata amiga"
"Amiga rata"



Proposta nº 3:

"Rat Project"
"Rat Prototipe"
"Rat Approval"
"Rat Model"


That's all Rats! Espero les vostres propostes amb delit tongue.gif. B7S per a tots!!!


Edited by ratademollmuda - 8/9/2005, 04:06
 
Top
view post Posted on 8/9/2005, 12:26
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


les propostes amb semblan bé....tot el grup tindría que donar la seva opinió pel nom....
 
Web  Top
the-shark
view post Posted on 9/9/2005, 10:43




A mi em sembla be, LAS RATAS DOMINARAN EL MUNDO JA JA JA (risa sarcastica)
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 12/9/2005, 09:56




Què és aixó de q les rates triin el nom entre tots???? Aquí les presidentes els esculleixen pq això és una DICTADURA i a qui no li agradi q es foti i marxi!!!!!!!

A sobre heu esperat q una presidenta estigués a Amsterdam i l'altra massa liada amb la feina per fer el cop d'estat, eh?. Res, l'intent és fallit i les coses segueixen com fins ara, manen les presis!!!

He dit!





















Com ja debeu suposar, és broma. Em sembla bé el q dieu
 
Top
ZuNi
view post Posted on 15/9/2005, 01:25




joder kina por fas nuria.... :S per cert q sha de fer per ser una rata amb nom?? jajajaja
 
Top
view post Posted on 15/9/2005, 10:22
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Hi ha dos camins possibles per arribar-hi. Un dels dos és portar Bacardí.
 
Web  Top
view post Posted on 15/9/2005, 13:03
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


i l´altre amb sembla que es mantenir relacions sexuals amb les presis.......
 
Web  Top
ZuNi
view post Posted on 15/9/2005, 15:19




ostres q jo com bon català sóc molt agarrat!!! aixi q... alguna presi voluntaria??? jejejejeje
 
Top
ZuNi
view post Posted on 15/9/2005, 15:19




o a de ser amb les dos presis??? per separat o alhora???
 
Top
ZuNi
view post Posted on 15/9/2005, 15:20




en su casa o en la mia??? ara que si ha de ser amb les dos, a casa de kina de les dos?????
 
Top
322 replies since 6/9/2005, 20:42   1898 views
  Share