Dubte d'intencions..., Viatges i tal

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 22/8/2005, 18:08
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Fran, xata, ja estàs retirant tot això que vas escriure després de les "peazo" vacances moteres que t'has marcat.

Exigeixo una rectificació pública en quan tornis a Barna!
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 22/8/2005, 20:51




Això si q són 2 coll...
 
Top
view post Posted on 26/10/2005, 18:51
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Com que vaig començar a explicar aquí la història, aquí poso la continuació (escrita avui mateix).




Hola mis queridos amigos moteros!!

Muchas gracias por todas sus respuestas, mails y todo el ánimo que he recibido!

Ya me encuentro en Barcelona con la moto, y dado que España me ha gustado tanto, tengo planeado en pocos pocos días salir nuevamente a la ruta con la intención de visitar la mayor cantidad posible de ciudades en España.

En primer lugar salgo hacia Valencia y desde allí tengo planeado seguir hasta el sur (Andalucía) y luego subir por el lado poniente hacia Galicia.

Me gustaría mucho visitar a los amigos de cada ciudad. Espero que me escriban a [email protected] asi nos encontramos cuando pase por tu ciudad. Será un placer conocer nuevos amigos y dejarte algunas postales del viaje de regalo.

En el site www.tavooo.com estan todas las fotos y datos del viaje

Un grande abrazo a todos!! Nos vemos en las rutas!!!

Gustavo Cieslar

The Amazing Voyage
www.tavooo.com
[email protected]





user posted image
 
Web  Top
view post Posted on 26/10/2005, 18:55
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


escolta digue-li que es passi pel ruta i deixi pagada una rondeta de birras....!!
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 27/10/2005, 21:05




si q segur q deu tenir pasta per pagar-les
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 26/12/2005, 11:39




En aquest subforo hi ha els llistats mensuals ordenats, però si es produeixen respostes es desordenen... És per això que he esborrat les respostes que hi havia al llistat del mes de juliol de 2006 i les he copiat al tema de FARO, que és on havien d'estar (he posat els avatars de cadascú dels autors dels missatges per a què no es perdi aquesta informació).

Us pregaria que no s'escrigui res com a resposta en els llistats mensuals per tal de preservar l'ordre temporal establert.
 
Top
view post Posted on 26/12/2005, 13:26
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


A MÉS DE MACA I BONA(DE COS...) ES LLESTA..!!!

quina sort tens sergi....
 
Web  Top
view post Posted on 26/12/2005, 21:04
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Segur que si ho hagués fet jo, hauries dit que estic "gordo" i que sóc lleig i, a més, hauries "embrutat" tots els llistats per tal de desordenar-los...
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 27/12/2005, 14:38




jajaja, pero Buda, es ke tu ets gordo i lleig ! no diria cap mentida !

PD: i la moto? te la porten els reis o encra haurem d´esperar a rebaixes? en saps algo?
 
Top
view post Posted on 4/5/2006, 00:08
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


No se si va aqui, peró jo ho posso....volia demanar-li al senyor Moderador que sisplau quan possi les Concentres de fora de catalunya, al titol possi la comarca....exemple

III Concentracion "el Puto Amo" 12/3/06.....La Huerta...Murcia...

aixi quan busquem alguna concentració antiga la trobarem més rapid...gracies!!!!
 
Web  Top
view post Posted on 4/5/2006, 08:54
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


El problema pot ser que no càpiga, però ho intentaré. Igualment, jo per buscar concentres el que faig és anar al llistat del mes corresponent i buscar allà per la data i, un cop fet això, pitjo al link que hi ha i em porta al tema directament.
 
Web  Top
view post Posted on 16/5/2006, 10:13
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


A les concentres que estic posant ara estic afegint-hi el lloc on es realitzen, tal i com va demanar el Jaume, el que no faré (em fa molt de pal) és afegir-ho a totes les altres, però recordo que el millor per trobar-les és mirar els llistats per mesos.
 
Web  Top
26 replies since 1/7/2005, 17:04   248 views
  Share