Puntuació de concentres

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 23/11/2009, 16:35
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo he posat que has anat a totes les que has dit que ho havies fet o que anaves a fer-ho i si he de rectificar els assistents, ho faig (ja ho he fet més d'un cop).

Edited by sergibuda - 23/11/2009, 17:47
 
Web  Top
Clarasexx
view post Posted on 23/11/2009, 17:17




Rectica... rectica!!!!

jajajajajaja
 
Top
jofer
view post Posted on 24/11/2009, 10:44




Això de rectificar ho dius per mi? Nooo!!!
Prou feina tens ja!!!
Crec que m'has malinterpretat; no era cap tipus de crítica, ho sembla?
Volia dir que sí que ens ho mirem i si estan per votar es vota i si no no...ja veus quin problema...
Simplement em possava d'exemple per dir que no tots anem al mateix lloc i que potser per això no vota molta gent, però jo, personalment trobo molt interessant això de les votacions de les concentres, especialment pels que no les coneixíem abans.
 
Top
view post Posted on 24/11/2009, 11:35
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Però si tu has anat a alguna i jo no l'he posat per votar perquè no ho sabia, m'ho dius i la poso i si en alguna que hi has estat no estàs entre els assistents, votes, ho dius i jo ho rectifico. Pensa que si jo no hi he anat és bastant difícil que ho sàpiga a no ser que ho dieu o us vegi en fotos.

Sobre el rectificar, amb tu no ho he hagut de fer, però en altres casos sí que m'han avisat que havia posat algú que no hi havia anat i a l'inrevés, però no tinguis cap problema en dir-ho, que jo ho canvio i ja està. El que sap greu és fer la feina si no serveix per res, però si és per ajudar a participar-hi no em costa res.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 24/11/2009, 12:15




jo com que no hi vaig a cap....jajajaja.....poc votaré.

i a una que hi vaig i no m´hi posa.......jajajajaja....fistropecadorrrrrrrrrr

de totes maneres, també es pot votar directament en el post de la concentra un cop acabada, i tenir només un post resum amb les votacions totals emeses en plan excel...menys curro penso jo. no se
 
Top
view post Posted on 24/11/2009, 13:02
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


A quina no t'he posat?
De tota manera, per ara has votat en una de les cinc on podies fer-ho.


El que dius no està malament, però llavors és més complicat per separar una cosa de l'altra dins del tema i tenir clar qui vota i què vota. Sobre fer el resum en un excel, ja hi vaig pensar, però com que no tothom pot votar en totes les concentres i, a més, poden haver nous participants, em va tirar enrera per la feinada.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 24/11/2009, 13:08




no, ja ho vas arreglar
 
Top
view post Posted on 24/11/2009, 13:42
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Ah!
Pensa que en alguna fins i tot m'he oblidat de la Núria i de mi...
 
Web  Top
jofer
view post Posted on 24/11/2009, 18:58




Estem dient el mateix, no pots saber on han anat el 100 i pico membres, i potser a alguna no ha anat més que un o dos...Quina mostra mostra més representativa eh?...jo ja havia pensat en fer un comentari a "toro pasado" com diu el transluciohomer, però he vist que no és costum.
Per exemple, la setmana passada, vam quedar al Nashville (el diari diu que 350 motos, jo crec que menys...): birra y sortida cap a Canovelles (moltes més motos que a Terrassa): excursioneta, per unes carreteres molt maques y vermutillo amb bocata, l'unic problema? que no podies repetir la birra fins que tothom hagés esmorzat, o sigui, que tornada cap al Nashville i birra de comiat, buenooo rectificoooo, birres de comiat. En resum, una visió parcial, de dues trobades, perquè vam estar poca estona als dos llocs; i, potser només hi erem nosaltres. Crec que és molta feina obrir la votació a una sortida que vam fer dues persones...
Trobo molt més lògic el que estas fent, si un grup hi va, ho diu, es vota i perfecte pels altres perque l'any vinent tindrem més criteri per triar. Perquè realment hi ha caps de setmana que costa(amb tres o quatre llocs per anar...), especialment als que no estem molt ficats en aquest tema, com és el meu cas.
Resumint i acabant, que als pardillos com jo ens ajuda molt la vostra opinió i si podem afegir la nostra, millor.
 
Top
view post Posted on 25/11/2009, 08:06
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Però encara que només hi hagi anat una persona, tens una opinió. De fet, haurem d'aprendre a interpretar a cadascú. Per posar un exemple, crec que jo poso puntuacions molt positives, doncs llavors està clar que els resultats que depenguin de mi s'han d'interpretar.

No es tracta de "sentar càtedra", sinó de donar la nostra opinió. Potser jo puntuo molt alt perquè m'agraden molt i per això hi vaig a moltes. Potser un altre puntuï més baix perquè no li agraden tant i per això hi va menys. És important, per tant, apart de votar donar la nostra opinió.
 
Web  Top
jofer
view post Posted on 25/11/2009, 09:55




Sí, tens raó, doncs vaig a donar la meva opinió als posts de Canovelles i Terrassa i ja us explicaré Reus i Altafulla, que hi vull anar a veure si venc la Virago, que encara la tinc...Per cert algun dia m'explicareu què passa amb aquests de la Ruta 66...

Hostia!!!han desaparegut, doncs ja teniu la meva opinió més amunt, a mi em van agradar les dues tot i que entenc que la concepció era molt diferent, la de Terrassa era per trobar-se amb amics i passar un matí junts i la de Canovelles va tenir una ruta maca, però va fallar una mica en l'organització; potser perquè hi havia molta gent i es van agobiar una mica, o això és el que ens va comentar algun dels organitzadors quan li vam dir que teniem sed...
 
Top
view post Posted on 23/3/2010, 09:56
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Els temes puntuats totalment ja superen els no puntuats i la participació segueix en augment, així que crec que està començant a funcionar correctament.
 
Web  Top
view post Posted on 23/3/2010, 22:44
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


Li dono un 3 a aquest Post...!!!
 
Web  Top
42 replies since 7/10/2009, 09:13   323 views
  Share