La Patum de Berga Patrimoni de la Humanitat

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 5/3/2007, 17:27
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


 
Web  Top
view post Posted on 5/3/2007, 18:25
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


 
Web  Top
ratademollmuda
view post Posted on 7/3/2007, 18:51




MOLT MACOS TOTS ELS VIDEOS!
 
Top
view post Posted on 23/3/2007, 17:28
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Passacarrers de l'última edició.




image
 
Web  Top
view post Posted on 26/3/2007, 14:54
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


image



Aquest any és del 6 al 10 de juny
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 26/3/2007, 20:14




I nosaltres ja tenim vacances per poder-hi anar!!!
 
Top
Francustom
view post Posted on 26/3/2007, 20:37




Núria no t’emprenyis però quan sigui presidenta del govern em carregaré aquesta festa.....¡¡¡¡
ALAMBRA PATRIMONI DE LA HUMANITAT..... O SEPTIMA MARAVELLA DEL MON.... O TOTES DUES....¡¡¡
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 26/3/2007, 21:04




I... per què?? El fet q no t'agradi el foc ni els petards no implica q s'hagi de prohibir!!!!

Q jo sàpiga no es maltracta cap animal (algun pixapi si, però no compten) , ni es violen tractats internacionals...

La llibertat consisteix en deixar q l'altre faci el q vulgui mentre no atempti contra les llibertats de la resta de persones ni violi lleis o tractats de drets humans.

Ets molt lliure de no passar mai per Berga durant la Patum, fins i tot de no posar-hi mai més els peus, però deixa q la gent a qui li agrada la festa pugui seguir gaudint d'ella.

A més, no cal barrejar una cosa amb l'altra. És molt lícit per part teva demanar el Patrimoni de la Humanitat per l'Alhambra però una cosa no treu l'altra. No és una llista finita de béns, senzillament es catalòguen els q s'ho mereixen segons diferents barems: originalitat, importència en la història, condicions d'irrepetible, etc
 
Top
Maudi
view post Posted on 26/3/2007, 21:13




JOERRRRRRRRRR
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 26/3/2007, 22:32




Doncs si... potsser m'he posat molt trascendental!!! Ja se sap, tothom és sensible amb algunes coses....
 
Top
Francustom
view post Posted on 27/3/2007, 08:30




Treure la patum perquè el meu estimats Bombers han de treballar hores extres a Berga durant aquestes dates.... ejjejeeej

Es conya, el cas es que veient els vídeos m’he acollonit....¡¡¡ interpreto que tothom o passa tan malament com jo... buf buf buf.....¡¡ Com podeu gaudir amb això???





Por la Alhambra de Granada..¡¡¡¡
 
Top
Maudi
view post Posted on 27/3/2007, 13:25




A mí tampoco me vereis ni en La Patum, ni els diables, ni fallas ni tirando petardos en San Juan ni nada
por el estilo.
Si embargo quizás sí en una "buena corrida", aunque lo veo complicado.....................................

 
Top
view post Posted on 27/3/2007, 13:51
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Yo espero no verte nunca en esa situación, aunque eso no impide que tú la disfrutes enormemente sin mi presencia.
 
Web  Top
Maudi
view post Posted on 27/3/2007, 18:07




Hasta ahí podíamos llegar!!!!!!!!!!!!!!!!!. Dudo bastante que en tu presencia pudiera disfrutarla........

Ha sido un lapsus...............y un juego de palabras respecto a los toros...........

Claro que donde esté una buena corrida, que se quiten los toros........
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 27/3/2007, 20:44




Pues eso.... q se quiten los toros!!!!
 
Top
145 replies since 25/11/2005, 15:40   883 views
  Share