09-12/08/12 European Vulcan Rally 2012, Fredrikstad (Noruega)

« Older   Newer »
  Share  
Xeron-500
view post Posted on 24/5/2012, 08:40




I on us heu inscrit? Al post de més amunt, on hi ha els preus, no hi ha cap link.
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 25/5/2012, 08:31




Repeteixo: on us heu inscrit?
 
Top
view post Posted on 25/5/2012, 12:30
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 3/6/2012, 19:14




Heu agafat bungalow o motel, o aneu de tenda? I la resta del viatge a Cap Nord? Portareu tendes o anireu de hitters com sembla que fa tothom que fa la ruta?
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 4/6/2012, 10:52




Hahaha! Estic entrant al foro del VOCS a veiam si coincideixo amb algú per pujar a la concentra o per fer Cap Nord, i ni tan sols hi ha un fil per la Internacional de Noruega d'aquest any. Quan els he dit que m'estranyava m'han respost:

"No sé qué me da Xarles, que nos hemos acostumbrado a que sea Sergi siempre el que inicie el hilo de la Internacional de cada año y éste año que no lo ha iniciado, pues nadie lo ha echado de menos..."

Nen, que estas descuidant la teva feina....
 
Top
view post Posted on 4/6/2012, 13:17
Avatar

te'l posen just pel 'sanilari'

Group:
Member
Posts:
2,138

Status:


On l'has penjat. Jo veig el post de la teva pregunta però no veig cap resposta. l'han esborrat o ha estat per privat?
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 4/6/2012, 13:39




Al foro del VOCS, a l'apartat de Presentacions:

www.vocs.org/foro/viewtopic.php?f=1&t=33829

Després he penjat la pregunta a la territorial de Catalunya i no m'ha contestat ningú.
 
Top
view post Posted on 4/6/2012, 14:10
Avatar

te'l posen just pel 'sanilari'

Group:
Member
Posts:
2,138

Status:


Ok. Jo he vist el de la territorial.
 
Top
view post Posted on 4/6/2012, 22:08
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Carles, anem de tenda a la concentra i la resta hi anirem de hitters, tenint en compte que som sis i que en ells pots cuinar, crec que ens sortirà bé de preu.

El tema el vaig obrir a concentres i no van fer res amb ell. De fet, al foro noruec sóc el traductor oficial al català i al castellà i això és el que he penjat.
 
Web  Top
view post Posted on 5/6/2012, 20:32
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Per cert, al foro de la VRA també ho vaig penjar, però crec que tampoc no hi puja ningú.

www.vulcanriderspain.org/foro/index.php/topic,7339.0.html


També pots provar de quedar amb francesos

http://vocf.forumgratuit.org/


o alemanys

www.vrag.de/

www.vulcanier.de/

 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 16/6/2012, 15:57




Avui ens hem inscrit ja a la concentra. Al final hem pillat una habitació al motel per 3 persones (les de 2 estaven esgotades). De fet totes les habitacions i bungalows estaven esgotades quan ho vem mirar fa unes setmanes, però algú haurà anulat perquè avui n'hi havia 2 de lliures i hem decidit agafar-ne una. Així no portarem la tenda ni el matalàs, que ens allibera de molt d'espai d'equipatge. El pagament diu que s'ha de fer per transferència bancària en corones noruegues, així que he dilluns parlaré amb la caixa a veiam com ho fem.

Encara no hem sortit de casa i ja portem gastats 1.500€ !!!
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 3/7/2012, 10:49




No té massa a veure amb la concentra, però hi està relacionat.

Violia unes fundes impermeables per les alforges (en previsió del que ens espera), i no n'he trobat en cap botiga de Barcelona. Miro per internet i en trobo a Spaciobiker, una botiga de Sevilla que ven per Internet. 16€ + 6,5€ de despeses les dues fundes. Les vaig rebre ahir i resulta que son de Louis.de, ni tan sols li han tret l'etiqueta original. Miro a la web de Louis i valen 9,99€. Ara que si les despeses d'enviament son els 14€ que em van cobrar per les alforges, llavores m'he estalviat 1,5€.
Ja havia vist que Loius ven unes fundes específiques per les meves alforges, però valen 38€ cada una!

En fi, que ja tinc fundes, i encaixen molt bé...
 
Top
view post Posted on 3/7/2012, 14:18
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Ja fa anys, hi havia la gent de Motoplus, que també importaven de Louis, de fet jo tenia el catàleg de Louis amb una enganxina de Motoplus i et deien que multipliquessis el preu (en marcs, en aquella època) per no sé quina quantitat i tenies el preu. Lògicament, a mès de passar els marcs a pessetes, es cobraven una comissió, però a tu et sortia a compte pel tema ports i perquè així tenies un contacte amb qui t'entenies perfectament. Jo vaig comprar les plataformes que duia a la 800 d'aquesta manera.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 22/9/2012, 15:50




Les fotos de la concentra ja son a la nostra web. Només hi ha les de la concentra, les de tot el viatge encara no hem acabat de triar-les.
 
Top
43 replies since 22/8/2011, 14:17   359 views
  Share