Informació d'interès

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 25/5/2012, 12:24
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Tenim el mail que t'he copiat, que és la resposta de la comercial cap a la Núria amb la data concreta del 21 de juliol.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 26/5/2012, 00:13




Puc preguntar com és que heu contactat amb una agència de viatges i no heu comprat els bitllets on-line directament a la web de DBAutoZug?
 
Top
JosepN
view post Posted on 10/6/2012, 21:04




Bones.
No heu mirat quan us costaria portar els vehicles en camió i voslatres anar en avió low cost?Jo fa 3 o 4 setmanes, vaig preguntar que em costaria portar la moto en camió fins a Stokolm, i em van dir que em pasarien un pressupost, pero que podria sortir per uns 300€.Llavors en un vol de Low Cost, que ens deixava a uns 40 km de la agencia de transports, eren uns 150€ , 2 persones.Guanyàvem uns quants dies amb els seus respectius dinars,sopars i esmoçars, i nits d'hotel.Em sortia com la meitat de preu que anant amb moto...I qui diu Stokolm, diu Hamburg, o Copenhagen....Es una altra opció...
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 11/6/2012, 13:41




Vaig trobar aquest link sobre conduir a Noruega, està be fer-hi un cop d'ull per si de cas: tema límits de velocitat i peatges (les motos i els camions grans no paguen, cotxes i cotxes amb remolc si)

Link

Al final hi ha un link extern sobre ruts específiques per fer en moto:

Bestbikingroads
 
Top
view post Posted on 25/6/2012, 14:14
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Una opció per guanyar temps és agafar un ferri a Travemunde fins Trelleborg, doncs hi ha sortida a les 22:00 i així s'aprofita la nit. A més, t'estalvies un ferri i un tunel com a mínim.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 25/6/2012, 16:27




Home, si que és una opció, però Travemünde és a uns 20km d'Hamburg, on arribem en tren cap al migdia. Què fem fins les 10 de la nit? A més, ja tenim allotjament a Copenhague a casa d'un amic, i volem creuar pel pedazo de pont que porta a Malmo.

El que sí que vem mirar és anar en ferry d'Estocolm a Turku i pujar per Finlàndia enlloc de per Suècia. Està per confirmar...
 
Top
view post Posted on 25/6/2012, 18:42
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo ho posava com a dada, crec que és interessant que tota la informació que anem trobant la posem aquí per algú altre o per algun altre cop. De tota manera, com que nosaltres encara no tenim tancat el tema del tren, potser sí que ens quadraria.

Per cert, per què esteu pensant en pujar per Finlàndia?
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 26/6/2012, 07:17




Per res en concret. Una amiga de la feina de l'Eva, que és del VOCS, va fer Cap Nord fa 4 ans i van pujar per Finlàndia i diu que la zona dels llacs és molt maca. Només és un altre opció.
 
Top
view post Posted on 26/6/2012, 17:20
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


La meva amiga pija Ingrid (Sporster 883) , ha possat aixo al facebook.....

Ara mateix estem al Cap Nord i esta nevant. Ahora mismo estamos en el Cabo Norte y esta nevando.
 
Web  Top
view post Posted on 26/6/2012, 17:56
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Collons!

I això que en principi és millor mes el juny que no pas l'agost...




http://espanol.weather.com/weather/today-H...fromSearch=true
 
Web  Top
view post Posted on 4/7/2012, 16:23
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


 
Web  Top
25 replies since 16/10/2011, 16:36   229 views
  Share