FELICITATS PERICOS...!!!

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 3/5/2007, 22:29
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


FELICITATS PERICOS..!!!

aquesta nit els seguidors i jugadors han trencat la mala sort i guanyereo la copa contra els gitanos dels sevillistas...MOLTA SORT A GLASGOW !!!

sergí pots anar en moto a Escocia pel tunel de frança...peró comença per comprar l´entrada ja.....


emo_041
espanyol_glasgow

Edited by sergibuda - 24/5/2021, 22:51
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 4/5/2007, 10:32




Doncs si, moltes felicitats!!!!
 
Top
Maudi
view post Posted on 4/5/2007, 11:04




QUOTE (Núriabruixa @ 4/5/2007, 11:32)
Doncs si, moltes felicitats!!!!

Ayer hubo "fiesta" ehhhhhhhhh
 
Top
view post Posted on 4/5/2007, 12:46
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Moltes gràcies a tots!!!
Ara el problema és aconseguir entrades, ja he començat a moure'm.
 
Web  Top
view post Posted on 8/5/2007, 11:29
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Com ben acertadament es diu, cal tenir amics fins a l'infern... La Mercè de les Dones Moteres m'ha aconseguit entrada per anar a Glasgow i he reservat bitllets d'avió, així que aniré a veure la final. No agafem el paquet oficial, sinó que volem amb una companyia a Newcastle, on lloguem un cotxe pre fer els 250 Km que ens separen de Galsgow. Tornem a l'endemà amb una altra companyia fins a València, on agafarem un tercer vol amb una tercera companyia fins Barcelona.
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 9/5/2007, 09:55




Ho sigui te'n vas de passeig i amb una mica de sort veuràs el partit... jajajajajaja!!!!
 
Top
view post Posted on 16/5/2007, 08:06
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Ja ha arribat el dia i l'hora, així que ara marxo cap a Barna a deixar la moto i canviar euros en lliures per després marxar cap a l'aeroport direcció Glasgow (amb passada per Newcastle). Ens veurem demà al vespre i, espero, estaré feliç!!!
 
Web  Top
Maudi
view post Posted on 16/5/2007, 08:29




ESPERO QUE NO TE HAYA "TOCADO" PERO EN LA RADIO ANUNCIAN FOLLONES EN EL PRAT DEBIDO
A QUE SE HAN ANULADO TRES VUELOS.................................

SI ES ASÍ, MÍRALO POR LA PARTE POSITIVA.......................TE AHORRAS UNA PASTA. JEJEJEJEJE
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 16/5/2007, 22:27




No us l'heu endut però heu fet UN PARTIDÀS!!!
 
Top
view post Posted on 17/5/2007, 09:31
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Estem a Newcastle esperant per tornar a Barna passant per Valencia i una mica decebuts, pero que li farem, no era el nostre dia!

Aquest vespre ens veiem al guarro.
 
Web  Top
trasto
view post Posted on 18/5/2007, 21:03




Ser periko es ser un patidor oficial amb pedigri: Ho sento molt Sergi.............

os la mereciais koño!!!!!!!!!!!! despues de aguantar kon 10 tios............
 
Top
view post Posted on 21/5/2007, 12:50
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Graham Turner, el delegat de la UEFA encarregat de temes de premsa, va agafar el micròfon de seguida que Valverde va respondre a l'última pregunta. "En nom de la UEFA i en el meu propi -va dir- vull dir-li que han aconseguit vostès un fet històric i difícil d'igualar. Han estat l'únic equip en tota la història de la competició que ha disputat quinze partits, no han perdut cap, ni tan sols a la final i, no obstant això, no poden portar-se el títol pels penals. Vull que tingui el meu reconeixement i el respecte de tots nosaltres". Immediatament, els periodistes que estaven a la sala de premsa es van aixecar i van començar a aplaudir. A Valverde se li va posar un nus a la gola i només va encertar a dir: "Gràcies, encara que hem perdut, el meu equip se sent campió". No va poder dir més. Es va aixecar i va sortir per la porta. Fora, en un ampli espai buit, en un solitari túnel que donava cap al camp, esglaiava la imatge d'un tècnic que es va ajupir en silenci. La seva silueta, retallada sobre el fons colorit dels seients i amb una fina pluja que brillava entre els potents focus, componia una foto preciosa, un contrallum màgic. Segurament, si el propi Valverde s'hagués pogut veure des del darrere, hagués tret la seva Leica i hauria immortalitzat aquest moment tan màgic, tan íntim, tan especial. Van ser només uns minuts de silenci absolut. Fins i tot els membres de seguretat de l'estadi que custodiaven les portes les van tancar per no pertorbar la seva soledat. Van ser un parell de minuts en els quals va recobrar l'alè i, amb el mateix sigil que havia arribat va enfilar, de nou, el camí d'uns vestidors que seguien intentant pair tan dolorosa derrota. Aquesta final va tenir això. I més coses. Va tenir les cançons de Zabaleta a l'autobús. Va tenir la complicitat d'un equip absolutament il•lusionat i amb una gran càrrega d'ambició. Va tenir rituals, litúrgies, moments copiats a la final de l'any passat a Madrid i va tenir, per damunt de tot, el reconeixement del rival. Ningú, ni un sol dels seguidors del Sevilla, fins i tot sabent-se favorits, van poder imaginar que aquest Espanyol els posaria tan complicat revalidar el títol que van aconseguir l'any passat en Eindhoven i que tant d'orgull ha portat al Guadalquivir. Quan l'autobús de l'Espanyol va abandonar Hampdem Park, va trobant-se pel camí petits grups de seguidors blanc-i-blaus que van aplaudir al pas de la comitiva, però també, de sevillistes que van fer el mateix. Ni un gest dolent. Ni una paraula dolenta. Silenci i reconeixement. Tots van coincidir que havien vist un dels millors partits que ha donat la història d'aquesta competició. Els jugadors de l'Espanyol, dins, agraïen amb imperceptibles gestos l'afecte que rebien i que els feien partíceps d'un moment realment especial en les seves vides.
 
Web  Top
view post Posted on 7/11/2007, 09:41
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


image"És clar que m’agradaria que Catalunya pogués competir oficialment’’

Raúl Tamudo Jugador del RCD Espanyol


05/11/2007


Quin és el teu millor record jugant amb la selecció catalana?

Quan vam jugar contra el Brasil, al Camp Nou. Un partit on, a més a més, vaig tenir la sort de poder ser el capità de Catalunya.




L’Espanyol s’ha posicionat moltes vegades a favor de les seleccions catalanes. T’agradaria a tu també que Catalunya pogués competir oficialment?

Sí, és clar que m’agradaria que pogués competir.




Si hi ha nacions sense estat, com Escòcia o País de Gal·les, que competeixen en Mundials, consideres que Catalunya també hi té dret?

Sempre s’ha dit que Escòcia o País de Gal·les han tingut aquest privilegi perquè a Gran Bretanya es va inventar el futbol. Desconec però si hi ha mecanismes polítics o jurídics que permetin que això passi també amb Catalunya o Euskadi.




Per qualitat Catalunya faria un bon paper en un Mundial?

Catalunya sempre ha demostrat que disposa de jugadors d’una altíssima qualitat. Estic convençut que faria un bon paper en qualsevol campionat internacional que disputés. De fet, ja s’ha pogut veure en els partits que ha jugat.




Creus, tal i com està regulat ara, que s’ha de sancionar un jugador que no vulgui anar convocat amb una selecció?

No s’hauria de fer. Cada jugador ha d’escollir lliurement i sense sanció el que ell cregui.




En el teu llibre autobiogràfic ‘’Ànima de Carrer’’ et mostres a favor de jugar amb la catalana. Si es pogués triar hi jugaries abans que amb l’Espanyola?

Al llarg de la meva carrera futbolística, sempre que m’han convocat, he defensat amb il·lusió totes les samarretes que he portat. I el mateix han fet molts altres jugadors catalans que també poden ser un exemple, no només jo.




Què en penses que Catalunya només pugui jugar un partit amistós a l’any i per dates nadalenques?

A nivell personal puc pensar que hi hauria d’haver més oportunitats, però em temo que el calendari professional és intens i això ho complica tot.




Com afecta a un planter com el de l’Espanyol veure que constantment ens prohibeixen jugar, tenint en compte el que podria suposar pel futbol català poder competir en Mundials i Eurocopes?

És evident que l’Espanyol en surt perjudicat. Al club hi ha moltíssim jugadors catalans que podrien tenir l’oportunitat de disputar partits internacionals i que seria un bon aparador per demostrar la seva qualitat.




T’agradaria jugar l’amistós del mes que ve entre Euskadi i Catalunya?

Sí, encara que aquestes preguntes em porten mala sort. En els últims anys no hi he pogut anar per problemes físics. L’any passat, per exemple, estava lesionat. Aquí sí que es nota que el calendari està comprimit. Aquesta temporada, per exemple, només tindrem 3 o 4 dies de descans perquè, encara que no hi ha lliga, haurem de jugar un partit de Copa el dia 2 de gener a A Coruña.


http://www.seleccions.cat/entrevistes/entrevistes.asp?id=40
 
Web  Top
view post Posted on 29/3/2008, 06:44
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Bé, alguns ja ho sabeu, però d'altres encara no, així que ho comento aquí i ja està. M'he fet soci d'una penya de l'Espanyol acabada de crear i que uneix les meves passions, que són l'Espanyol i les motos: PERICOS MOTEROS.


Vam estar fent gestions per a què la primera sortida del grup fos a Dones Moteres, però tot i que sí que va coincidir en el temps, es va preferir des de la junta de la penya fer la primera sortida de grup per lliure.

S'ha creat una pàgina/blog que té l'adreça http://www.pericosmoteros.es

L'han muntat entre dos nois principalment que tenen una VN 900 i una Sportster.


image

 
Web  Top
view post Posted on 12/9/2008, 07:22
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Presentat el ‘Hat Trick Espanyol'




Dijous 11 Setembre 2008
El ‘Hat Trick Espanyol', el programa d’informació esportiva de contingut blanc i blau que emetrà el Canal 33 tots els diumenges de 21.30 a 22.00 hores ha estat presentat aquest matí a la Ciutat Esportiva de Sant Adrià.

L’espai, dirigit pel prestigiós periodista Manuel Fanlo, suposarà una repassada a la informació setmanal del conjunt blanc-i-blau. “Es tracta d’un programa fet des de la passió i el sentiment”, ha comentat Fanlo, “que té com a objectiu intentar oferir la màxima informació de l’Espanyol dins d’un format més modern”.

‘Hat Trick Espanyol' serà presentat pels periodistes David Balaguer i Raquel Mateos i comptarà amb els reportatges setmanals d'Imma Casares i Xavi Bertran. L’espai, realitzat per Joan Ramon Anguera, s’estrenarà diumenge que ve dia 14 i en ell es podrà veure un reportatge amb imatges inèdites del nou estadi de Cornellà-El Prat i una entrevista amb Esteve Gasulla, un dels arquitectes responsables del projecte.

Aquest matí, després de l’entrenament a la ciutat esportiva, els jugadors del primer equip han pogut saludar els responsables del programa i han conegut alguns dels detalls del nou espai informatiu del canal autonòmic de televisió.
 
Web  Top
1568 replies since 3/5/2007, 22:29   4914 views
  Share