|
|
| Per una banda, com bé dius, el tema custom està de moda i no se sap quan es passarà ni què el substituirà.
Per altra banda, la convalidació del carnet de cotxe amb el de moto de 125 ha empès molta gent a (primer) comprar-se'n una i (després) passar a una moto més gran, així que ha augmentat el nombre total de motos i, a més, el perfil del conductor ha canviat, doncs s'han incorporat moltes persones d'entre 30 i 50 anys amb un poder adquisitiu mitjà més alt que el de la majoria.
Per últim, també s'ha de tenir en compte que l'afany recaptatori de la DGT (no ens deixem enganyar, no volen que hi hagi menys accidents i menys morts, sinó que volen omplir-se les butxaques) ha de comportar que molta gent canvïi d'estil de moto per un altre més tranquil, tot i que voldrà seguir experimentant pujades d'adrenalina.
Amb tot això vull dir que no es pot parlar d'un estil predominant sobre els altres i que una cosa és el que es veu al carrer, una altra el que es veu a concentres i fires, una altra el que surt a les revistes, una altra el que tenim la moto que tenim al cap...
|
| |