Proxim estil del Custom??????
Poll choicesVotesStatistics
CRUISING CON MALETAS, BAUL, GPS, FLECOS, PANTALLA (DOMINGUEROS HORTERAS)2 [66.67%]
TECHNO CUSTOM, MUSCLE BIKES (YAFEE,WALZ)1 [33.33%]
CHOPPER SUECO0 [0.00%]
CHOPPER OLD SCHOOL (INDIAN LARRY STYLE)0 [0.00%]
CHOPPER TIPO WEST COAST (WCC)0 [0.00%]
JAPAN (CHICA)0 [0.00%]
BOBBER0 [0.00%]
RAT (SERGI)0 [0.00%]
Guests cannot vote (Voters: 3)

Proxim estil del Custom??????, vota sobre la tendencia que creus que es portará

« Older   Newer »
  Share  
translucidohomer
icon13  view post Posted on 19/9/2007, 18:38




Espero que les categories estiguin clares...estaria be tb una resposta...una cosa pot ser el que penseu que será, i l áltre el que voldrieu que fos. La pregunta es sobre el que penseu que serà i no el que voleu. Crec que esta més o menys vist que hem passat de els Choppers WCC a els Bobbers ara mateix, que serà el seguent a la llista?????
 
Top
view post Posted on 19/9/2007, 18:48
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Ara mateix el tema està en mans de les indústries fabricants de motos i d'accessoris i els preparadors, no ens enganyem, representen una petita part de tot el món custom.

A mi m'agraden els estils minimalistes, ja siguin estil Exile o estil japonès poc recarregat, que crec que són els més innovadors i els més imaginatius.

Quin estil vindrà? Això ja ho contestaré en un altre moment... (i la cagaré).
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 19/9/2007, 18:51




be, si que tens raó de que son els constructors i la industria qui posen a la moda una cosa o una altra, i la pregunta tb va per akí...tu que creus que vindrá....

A la llista per votar m´he deixat dos coses, les de EXILE i ALTRES...saps si es pot modificar el Sondaggio?????
 
Top
trasto
view post Posted on 19/9/2007, 19:23




- Jo n'estic totalment d'acord am vosaltres amb ke els fabricants i l'industria marken l'estil a seguir (aixo es entot); Pro penso tambe, ke la gent normal ke no te clar, ni definit ke es el ke vol i tenen el concepte de les revistes de.......... "rueda gorda y mucho cromado"
- Personalment a mi m'agrada el concepte de Markus Walz i sus HARDCORE, el lloc amb l'estetica negre es algo ke en mola molt d'ell; Pro per fer aixo, la tens ke fer a mida....... chasis, motor, etc
- Aunke ja se com sera la proxima transformacio ke li fare a la meva si encara la tinc "Bombardero,malo-malote"................ ¡¡¡ JAJAJAJAJAJAJA !!!
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 22/9/2007, 08:17




Jo tinc poca idea d'estils i aquestes coses però quan li explico al Sergi què és el q m'agrada diu q és l'estil EXILE. De tota manera tinc molt clar el q es portarà: dominguero.
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 22/9/2007, 10:41




weno, almenos una persona es mulla i fa la votació!!!!!!!!! gracies Núria
 
Top
trasto
view post Posted on 22/9/2007, 11:35




- No habia etes lo de la votacio i per aixo no l'habia fet........... ho sento Didac !!
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 22/9/2007, 11:40




no, si no passa res, era per veure ke pensava la gent una mica, com fer una petita porra al respecte, només això. Però en general tots pensem una mica igual sobre aquest tema.

També vull afegir que durant un temps, almenys aquí al pais veí (España), les motos custom s´han posat de moda...penso que al final la gent tb es cansarà d´això una mica, pq va haver-hi un boom impressionant. Millor per nosaltres pq tindrem motos de segona ma amb molts pocs KM jejejeje
 
Top
view post Posted on 22/9/2007, 12:18
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Per una banda, com bé dius, el tema custom està de moda i no se sap quan es passarà ni què el substituirà.

Per altra banda, la convalidació del carnet de cotxe amb el de moto de 125 ha empès molta gent a (primer) comprar-se'n una i (després) passar a una moto més gran, així que ha augmentat el nombre total de motos i, a més, el perfil del conductor ha canviat, doncs s'han incorporat moltes persones d'entre 30 i 50 anys amb un poder adquisitiu mitjà més alt que el de la majoria.

Per últim, també s'ha de tenir en compte que l'afany recaptatori de la DGT (no ens deixem enganyar, no volen que hi hagi menys accidents i menys morts, sinó que volen omplir-se les butxaques) ha de comportar que molta gent canvïi d'estil de moto per un altre més tranquil, tot i que voldrà seguir experimentant pujades d'adrenalina.

Amb tot això vull dir que no es pot parlar d'un estil predominant sobre els altres i que una cosa és el que es veu al carrer, una altra el que es veu a concentres i fires, una altra el que surt a les revistes, una altra el que tenim la moto que tenim al cap...
 
Web  Top
view post Posted on 30/7/2016, 12:53
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Nou anys més tard i després de passar per l'old school, ha arribat el cafe racer, què serà el següent?






 
Web  Top
9 replies since 19/9/2007, 18:38   102 views
  Share