La web dels Despertaferro, http://www.despertaferromg.com

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 8/9/2008, 20:47
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


collo neng...si entro a la vostre pagina en surt propaganda de heavys i de ties que es volen conectar per cobrar-me....massa barners xungus teniu...!!
 
Web  Top
view post Posted on 8/9/2008, 22:15
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Estàs molt ben acostumat amb sergibuda.cat, que és lliure de publicitat.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 9/9/2008, 08:02




Estem a punt de fer una web nova amb domini ."cat", ja us avisarem.
 
Top
view post Posted on 9/9/2008, 09:00
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo tinc el domini amb Nominalia i tenen ofertes prou bones de domini i hosting, el que passa és que a mi el hosting me'l fa un col·lega al servidor que té a casa seva.
 
Web  Top
view post Posted on 9/9/2008, 09:03
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 3/10/2008, 11:30




Desde començament d'aquesta setmana el domini "despertaferro.tk" no ens funciona. La pàgina està correctament penjada en el hosting (la controlo jo), és només el redireccionament del ".tk" el que no funciona. Segons les bases, si en 90 dies no s'ha fet un mínim de 25 accesoss al domini, el cancelen. Em costa creure que en 3 mesos no entrin ni 25 persones a la web, més tenint en conte que les estadístiques del hosting diuen que tenim un promig de 100 visites al mes, pero hi ha una historia de cucs automàtics i robots que no acabo d'entendre però que no computen. A més, jo sempre accedeixo directament al hosting i no des del tk, però soc l'únic que ho deu fer perquè ningú més sap l'adreça complerta.

Bé, després d'aquest rottlo introductiu, la pregunta és si vosaltres accediu a la nostra web, ni que sigui quan escric en un post que he penjat les fotos de la darrera concentra, i si ho feu a través del tk. Es molt important saber-ho per fer-nos a la idea de què està passant. He escrit un mail al servei tècnic del tk, però no sé quan trigaran a contestar. Es prega sinceritat i no respostes de compromís.
 
Top
view post Posted on 3/10/2008, 11:45
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo sí que hi accedeixo, de fet en l'anterior etapa accedia al link directe i no feia servir el redireccionament, però ara no el sé. De tota manera, podríeu comprar un domini, que són quatre duros!
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 3/10/2008, 11:55




Lo del domini i el nou hosting ja ho estem mirant, però ens interessa mantenir el TK perquè serà la millor manera d'anar informant a la gent de la nova adreça que tinguem.

Hem mirat un ".cat" a nominalia, i surt per 49€ amb hosting inclòs, el que passa és que el Xavi va comprar un programa per fer la web nova en flash i amb el preu del programa va inclòs un hosting de 5GB, per tant en principi només necessitem un domini. El teu amic no pot oferir només domini sense hosting a més bon preu?
 
Top
view post Posted on 3/10/2008, 12:02
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Puc mirar de parlar-ho amb ell, però a la web no hi ha l'oferta només del domini? Jo vaig rebre l'altre dia una newsletter on em sembla que n'oferien amb i sense hosting.
 
Web  Top
Xeron-500
view post Posted on 3/10/2008, 12:07




Al menys a nominalia sembla que no, no hi ha la opció, el preu de 49€ inclou hosting. Si que pots pagar més per tenir més serveis, però no menys.

I no només el CAT, el COM i qualsevol altre és el mateix, son més barats que el CAT, pero tots inclouen hosting
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 5/10/2008, 20:26




Bé, donada la manca total de respostes sobre les visites a la web dels Despertaferro (excepte el Sergi), interpreto que no hi entreu habitualment, no?
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 5/10/2008, 20:51




no habitualment
 
Top
Xeron-500
view post Posted on 5/10/2008, 21:39




Joder, pa uno que contesta no pot ser més escuet. Que entens tú per habitualment? Cada cop que penjo unes fotos i us ho dic hi entres? A vegades si a vegades no? Va, doneu-me un cop de ma, ja us he dit px necessito saber-ho
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 6/10/2008, 07:13




a vegades si, a vegades no














jajajajajaja
 
Top
view post Posted on 23/10/2008, 08:53
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Carles, quan obres les fotos de Can Fornaca d'aquest any, a partir de la 17 no les puc veure i aquesta (la 17) només parcialment.
 
Web  Top
87 replies since 8/9/2008, 20:47   522 views
  Share