Dubte d'intencions..., Viatges i tal

« Older   Newer »
  Share  
Francustom
icon3  view post Posted on 1/7/2005, 17:04




Aquesta secció s’hauria de dir la secció putada.... ja que et posa el caramelet a la boca i desprès te’l treu...

aquí penjem totes les sortides que no hem fet ni fem ni farem per diverses questions personals... feina, temps, CILINDRADA DE LA MOTO....¡¡¡

Es la secció de “on t’agradaria anar i no vas per pringao...” nooooo, no vull saber lo que m’estic perden, no vull ser conscient de totes les farres a les que no puc assistir per que he de treballar o per que està molt lluny o per lo que sigui...... això es de males persones...¡¡¡

No ho entenc....¡ jajajaajajajaj
 
Top
view post Posted on 1/7/2005, 17:10
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo ja he anat a unes quantes i penso seguir anant-hi. Sempre que algú em pregunta perquè penjo tantes concentres a les que segurament no hi anirem contesto que gràcies a això l'any passat el Dídac i jo vam passar un cap de setmana de puta mare a Benavente, doncs ell va decidir que volia anar a algun lloc una mica lluny durant el mes de juny perquè treballava el juliol i l'agost i vam posar-nos a discutir sobre on anar amb la informació ja aconseguida (estava tota penjada al foro). A més, és una manera d'animar a la gent...
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 1/7/2005, 17:15




totalment d´acord..........espero ke ho poguem repetir algun altre any pq va estar molt be, encara ke em robesin el casc i em tornés un racing!! nennngggggg
 
Top
Francustom
view post Posted on 1/7/2005, 17:50




EGOISTAS.....¡¡¡¡ com que tu si que pots anar, a la resta que ens fotin, no???? ens quedem amb les ganes.... Pensa que aquella secció provoca estats d’ansietat i traumes psicologics....¡¡¡ dolent ...¡¡¡ JAJAJJA
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 1/7/2005, 17:56




sempre li pots demanar a algu ke et porti de paket....o mes ben di....de paketorro!!
 
Top
Francustom
view post Posted on 1/7/2005, 17:59




Paketorro si però con clase Xato....¡¡¡¡¡ jejejejeje
 
Top
view post Posted on 1/7/2005, 18:08
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


No hi ha dret: jo aquí currant-me respostes a les vostres impertinències i vosaltres recorrent a l'insult fàcil i gratuït.
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 1/7/2005, 18:16




Ah però era un insult....¡¡¡¡ jo em pensava que m’estava dient que estic amablement pleneta....¡¡¡
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 1/7/2005, 18:18




ni una cosa ni l´altre
 
Top
view post Posted on 1/7/2005, 19:02
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo el que dic és que la neurona està treient fum, pobreta i vosaltres que en teniu moltes no les feu servir!

Per altra banda, Fran, no es tracta de poder, sinó de voler.
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 1/7/2005, 19:50




Sergi Rei.... veuràs.... jo les VULL fer això si amb la meva moto gran per que amb aquesta pot ser me la carrego a part de que hauria de sortir 5 dies abans que la resta.... a les hores... si no tinc moto gran , de paket no vull anar i a mes he de treballar un colló d'hores per que algú a d'aixecar aquest país de 31580 km..... no mes em queda una opció.... NO PUC.
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 2/7/2005, 10:59




Fran, amb una moto petita es pot anar a molts llocs, tot és questió de temps però tampoc tant.

Sortint un dia abans q la resta pots arribar a qualsevol lloc de la península ibèrica. Tot és qüestió de paciència i ganes d'anar-hi.

A veure si podem fer coincidir unes vacances i fem un viatget maco amb les petitones...
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 2/7/2005, 12:43




d´aki poc tu ja no tindras petitona i la fran segur k es compra la seva Drag ... ke no Quee.....
 
Top
view post Posted on 4/7/2005, 08:15
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Moto grande, no problemo.






Aquesta és una frase pronunciada per un biker d'un país de l'est (no recordo quin) que l'Emi (col·laborador habitual de Biker Zone, que escriu La Esquina del Viento) va utilitzar com a títol d'un dels seus articles en el que explicava la història de la frase, molt alliçonadora. Si trobo l'article, te'l penjaré, abans estava a la pàgina de la revista, però m'he connectat i el domini ja no és seu.

Edited by sergibuda - 4/7/2005, 09:16
 
Web  Top
view post Posted on 4/7/2005, 08:33
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Mira, un bon exemple:



¡¡Vuelta al MUNDO en MOTO 125cc!!
Hola amigos!

Mi nombre es Gustavo Cieslar, y estoy viajando hace un año y medio en una pequeña moto 125cc.

Ya atravesé 12 países y 42.000km en ella, desde Argentina hasta México. En este momento estoy buscando la manera de cruzar el Oceano Atlántico, para llegar a España (tierra de mis abuelos) y seguir camino rumbo a Australia, donde vive mi hermano.
Este viaje lo estoy sacando adelante con el esfuerzo de trabajar en cada país que llego, pero en este caso el paso del océano supera mi presupuesto.

Tal vez alguien posea o forme parte de una empresa que le interese patrocinar este vuelo, o si conocen alguna empresa de cruceros en la que pueda trabajar, o un piloto que disponga de pasajes libres, estaré eternamente agradecido, y estarán ayudando a concretar este sueño de darle la vuelta al mundo en una moto de baja cilindrada.

La empresa o particular que colabore, tendrá el beneficio de aparecer su logo en la moto y en el site de internet: www.tavooo.com. El viaje es publicado por muchos medios de prensa ( www.tavooo.com/prensa.htm ) lo que dará una amplia difusión por el mundo entero.

Mis hermanos motociclistas, les envío un fuerte abrazo desde el otro lado del océano.
Para comunicarse conmigo, mi email es [email protected]
Espero poder estar allí pronto con Uds., rodando por las maravillosas rutas europeas.

atte.
Gustavo Cieslar
www.tavooo.com
[email protected]



user posted image
 
Web  Top
26 replies since 1/7/2005, 17:04   248 views
  Share