rates mutants

« Older   Newer »
  Share  
ZuNi
view post Posted on 5/8/2005, 16:26




RATES MUTANTS AMENACEN EL PAÏS

Fonts confidencials del tot fiables han confirmat que s'estàn començant a donar casos de mutacions entre rates i éssers humans del nostre país. Aquests investigadors han aconseguit fer fotos a dues de les rates mutants, i ens han dit que seguirán investigant ja que tenen coneixement de que n'hi ha alguna més voltant per Barcelona i rodalíes...

El primer cas de Rata Mutant es tracta de l'espècie RATA DE CLAVEGUERA, la qual els científics ja l'han batejat com a "Ratum Budis". Aqui es pot observar una fotografía del mutant:

user posted image

El segon cas de Rata Mutant descobert fins ara es tracta de l'espècie RATA CREMADA. Com es pot observar aquest mutant va sempre trempat, i normalment li agraden les espècies més joves que ell, ja siguin femelles com mascles... A aquest mutant l'han batejat amb el nom de "Ratum Ferrandis". Veiem la fotografía del mutant tan horriblement sortit...

user posted image

Això és tot de moment, prometem que en quan ens arribi més informació a la nostra redacció els seguirem informant


 
Top
translucidohomer
view post Posted on 5/8/2005, 19:53




JAJAJAAJAJAJAJA
 
Top
Núriabruixa
view post Posted on 7/8/2005, 20:49




jajajajajaja

Molt molt bo!!!!!!!!!!!

A veure quan et passes pel bar per rebre el teu parxe!!! (avisa i porta el Bacardi...)
 
Top
view post Posted on 8/8/2005, 07:15
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


A veure si és veritat i els investigadors aconsegueixen de fotografiar la resta de rates.

Fan venir esgarrifances aquestes fotos. Les noves races són molt més malignes, doncs la rata cremada segur que es reprodueix molt més que la rata comú actual i la rata de claveguera mutada es veu més intel·ligent que l'espècie humana, a més, amb atractiu suficient per conquerir membres femenins d'altres espècies, sembla simpàtica, encantadora, "discreta a la par que elegante", amb glamour, especialment dotada per a espectacles eròtics (no còmics), forjada a base d'esforç al gimnàs... És un enemic temible!!! Una plaga de rates de claveguera mutades no la podria suportar la terra!!!

Edited by sergibuda - 8/8/2005, 08:17
 
Web  Top
view post Posted on 8/8/2005, 18:21
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


una bona patada li donarem als collons a la rata aquesta...
 
Web  Top
view post Posted on 9/8/2005, 07:45
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Si li trobes...
 
Web  Top
the-shark
view post Posted on 14/8/2005, 06:55




Que capullot que es algu i quant de temps lliure que te...
De totes maneres s'ha de reconeixer cert atractiu en la Rata cremada, no aixi en la de claveguera que a mi mes aviat em recorda als famosos "Pixie i Dixie"
 
Top
view post Posted on 16/8/2005, 08:21
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


A mi sempre m'han caigut molt bé!!!
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 18/8/2005, 19:38




El món hauria de tremolar.... us imagineu gaires rates de claveguera????

A mi em fa molta por....
 
Top
view post Posted on 19/8/2005, 05:15
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Tu ets la persona menys indicada per dir això... Si viuries com una reina!!! Si ara tens un criat, llavors tindries un exèrcit a les teves ordres!
 
Web  Top
view post Posted on 19/8/2005, 11:47
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


AHI LAS DAO...!!!!!

unes reinonas son totes....
 
Web  Top
view post Posted on 19/8/2005, 12:19
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Eh, tu!
No et passis!
Que li digui jo, val, però que li diguis tu...


Jo li dic i ho acabo pagant a casa (fa un mal el llàtig), però li dius tu i a casa també rebo perquè diu que jo t'he animat a dir-ho, així que si m'han de picar que sigui pel que jo he dit!

ja ja ja ja ja
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 21/8/2005, 10:45




ara si q rebràs...
 
Top
shadydowns
view post Posted on 22/8/2005, 08:59




Jajjajajajjajajajjj! happy.gif no ho vull ni imaginar la Nuria amb el fuet i el Sergi de genolls jajjaja!
 
Top
view post Posted on 22/8/2005, 09:48
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Si no t'ho pots imaginar, et podem vendre el vídeo a bon preu (Merda! Ara segur que torno a rebre -és que me les busco- ).




PD. Sort que en realitat no em pega, perquè aniria plé de blaus tot el dia amb la quantitat de mèrits que faig per rebre'n.
 
Web  Top
54 replies since 5/8/2005, 16:26   397 views
  Share