Nou subforo, atles motero

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 24/11/2005, 21:05
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


He obert un nou subforo que fa temps que em demanava la Núria (sí, ella és administradora però tot ho faig jo) que es diu atles motero. Es tracta d'un subforo on penjar rutes per fer o llocs on anar, sempre intentant donar dades d'interès (pressupost necessari, condicions climàtiques, estat de les carreteres, on menjar, on dormir...). Fins ara no ho havia fet perquè volia obrir-lo i començar a omplir-lo (havia pensat en detallar la carretera de les costes del Garraf, la de Tossa a St. Feliu de Guíxols -considerada una de les millors carreteres europees per fer en moto-, la de l'Arrabassada i currar-me un article sobre la mítica Ruta 66), però no he trobat el temps necessari, així que ha quedat penjat fins que he trobat unes rutes força interessants per la xarxa (la d'Eleffantreffen i la de l'Orient Mitjà són brutals). També he traslladat aquí el tema dels bars moteros i el de llocs on no anar o no tornar. Com sempre, quedo obert a les vostres suggerències.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 24/11/2005, 21:48




molt be, em sembla un bon tema. espero algun dia poder narrar la meva ruta
 
Top
Francustom
view post Posted on 25/11/2005, 09:45




QUOTE (sergibuda @ 24/11/2005, 21:05)
........També he traslladat aquí el tema dels bars moteros i el de llocs on no anar o no tornar. Com sempre, quedo obert a les vostres suggerències.

YO YO, EI SERGI, YOOOO, YO TENGO UNA SUGERENCIA.....¡¡¡¡

......... mi Viaje…. El mío, el del verano aquel tan guay..... tan genial y estupendo…. El que hice yo…. (el único que he hecho…) ese….¡¡¡¡¡ he he he he …. Lo vas a poner ….. si si si….¡¡¡¡¡
Va va va ponlo, por fa….. ¡¡¡¡¡¡ lo pondrás?? Si si… he…¡¡¡¡

(ops, estoy un poco orgasmica.... no??? )
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 25/11/2005, 20:07




encara estem esperant de veure le fotos del voyage
 
Top
view post Posted on 26/11/2005, 23:36
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


ja pots esperar perque amb sembla que no sap penjar fotos al ordinador....i si esperes que et convidi a casa seva a veure-les, ho tens clar....!!! sempre et convida a marranades de les seves...!!
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 27/11/2005, 22:12




Em sembla molt bé aq nou subforo. De fet, encara q el Sergi diu q li vaig demanar q l'obrís, ho volia fer jo mateixa però no he trobat temps per escriure sobre aq rutes...
 
Top
view post Posted on 28/11/2005, 00:02
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


Per cert ...sobretot no aneu a casa de la fran durant 2 mesos!!! si no feu cas hos fara pintar casa seva.....!!!!vigileu!!!!
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 28/11/2005, 02:01




Jaume.... callat collons....¡¡¡¡

Apa.... m'has espatllat el plan.... SERAS CRETINO...¡¡¡¡
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 28/11/2005, 08:13




segur ke la Fran ara preparara un sopar per les rates....i de pas ke portin bortxa gorda
 
Top
Francustom
view post Posted on 28/11/2005, 10:12




Didac..... m’has llegit el pensament....¡¡¡¡¡ jajajajajaja

Be, no es cert... no es la meva intenció no es aprofitar-me de vosaltres però si voleu venir a casa meva durant aquest pont, porteu-vos una Rasqueta.... ok...¡¡¡¡¡ jajajja

Ara, m’ha donat per pintar el pis....¡¡¡ si es que no em puc para a pensar perquè cada vegada que ho faig se m’acut cada cosa.....¡¡¡¡¡¡¡

En fin... us convidaré quan estigui arregladet..... i ja sabeu el dit....
“... Dime como conduces tu moto y te diré como vives tu vida....”

LEEEEEEEEEEEEEENTA, MOOOOOOLT LEEEEEEEEEEEEEENTA...., per tant, pot ser el proper Nadal ja tinc alguna paret pintada....¡¡¡¡ jajajja
 
Top
view post Posted on 13/12/2005, 12:26
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


escolta no es per piloteig, peró podries possar el post del viatge de la "tia palo"(al final s´emprenyara per el nom..) no deixa de ser una aventura de tebeo....
 
Web  Top
view post Posted on 13/12/2005, 12:47
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Jo ja he donat la meva opinió, però vosaltres decidiu, que cadascú digui la seva...
 
Web  Top
shadydowns
view post Posted on 13/12/2005, 13:44




Jo se de certes personetes que podrien posar com arribar a Navarra, a quin super hostal del Barri de l'Atxantrea pot anar, quines excursions desastrosses pero emocionants fer alla, quines coves visitar sense portar olleres de sol al cap, quins espectacles es poden veure i inclus FORMAR PART D'ELLS i que pots menjar (Hunta-morros ummm!)

Jo no tinc tant de temps pero si pogues i sapigues penajria les fotos i tot jajaj!

Un peto, ah! i hem sembla bonissima ideaaaaa Nuriaaa!
 
Top
12 replies since 24/11/2005, 21:05   79 views
  Share