...CREO QUE AQUÍ FALTA ALGOOOO....¡

« Older   Newer »
  Share  
Francustom
icon4  view post Posted on 25/11/2005, 09:32




Veig que s’ha creat un nou apartat de viatges moteros…. Moooolt be… bona idea, però PER QUE EL MEU VIATGE NO S’HA POSSAT AQUÍ…..¡¡¡¡¡¡¡

A es clar…. Que lo meu va ser una sortideta de no res….. nada, un passeig de 3.627 kilòmetres i pico....... Vamos… això ho faig jo cada dia amb la 125…….¡¡¡¡

No em sembla just…. Vull fer una reclamació formal perquè m’esteu destrossant moral i psicològicament….¡¡¡¡¡

 
Top
view post Posted on 25/11/2005, 12:13
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


En realitat, el subforo aquest l'he creat pensant en posar rutes per fer i llocs per visitar. El teu viatge d'aquest estiu no l'he considerat una ruta en concret, sinó un viatge. Entenc que el que li passi a algú en un viatge té cabuda aquí en la mesura que es pugui repetir, és a dir que el tio que va a Eleffantreffen cau amb la moto i és conseqüència directa de les condicions climàtiques habituals que es donen quan s'assisteix a aquesta concentra, però si tu punxes amb la moto prop de Tàrrega no vol dir que qui vagi cap a Lleó tingui moltes probabilitats de punxar prop de Tàrrega (de fet, en té molt poquetes). És per això que no ho he posat aquí.

Com sempre, quedo obert al que decidiu entre tots, així que espero les vostres respostes.

Això sí, aquest tema el trasllado al subforo "foro", que és on ha d'estar (de fet, crec que aquest tema no hauria d'existir i hauria de ser una resposta al tema obert com a "nou subforo" ).
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 25/11/2005, 14:06




Eres un palo de tio.....¡¡¡¡¡

En aquest viatge… em vaig quedat tirada en varies ocasions...... m’he mort de fred i de desesperació per la puta pluja...... m’han confós amb una prostituta…... vaig passar gana i sed per viatjar per el mig de no res durant hores...... em vaig cremar els braços i la cara amb el sol de la costa…… vaig patir febre i mal de panxa sola….. vaig estar apunt de matar-me constantment.....

Però es clar, no vaig caure de la moto a causa de la neu; petit detall sense importància… VAIG FER EL VIATGE A L’AGOST…..¡¡¡¡¡

Sergi, tu no m’estimes…. No m’estimes gens….¡ gens ni mica....¡¡¡¡ me’n vaig amb els Ases… els si que m’estimen… bueno estimen certes parts del meu cost però al menys estimen algo de mi i tu no,…..¡

Fixat… des de que et conec, m’has posat el nom de BUSCONA, amb tot els problemes socials que això m’està creant..... m’has dit que no soc graciosa. Ho recordes???....... m’has dit que tinc una bicicleta i no una moto de veritat..... has qüestionat tots els viatges que he fet calcificant-les de sortideta de merda........ m’has deixat clar la impossibilitat de recorre els 31.895 kilòmetres quadrats de Catalunya amb d’il•lusió que em feia..... en fi, que existeix un abans i un desprès a la meva vida, desprès de conèixer-nos....¡¡¡
TU NO TENS COR XATO....¡¡¡

...QUIERO QUE ME QUIERAS MAS....¡¡

....eres un agrio...¡¡¡¡¡
 
Top
view post Posted on 25/11/2005, 14:30
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


En cap moment no he posat en dubte que hagis fet un viatge meravellòs i que t'hagin passat moltes coses mentre el feies. El que dic és que aquestes experiències ja tenen el seu apartat que és el de PASSAT. Aquest subforo nou és un subforo de consulta a l'hora d'anar a algun lloc o a l'hora de fer alguna ruta.
Com sempre, si no ho creieu així, ho canviem i punt.
 
Web  Top
view post Posted on 25/11/2005, 14:47
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


No és cert que no t'estimi, sinó que t'estimo i molt i em sembla que els meus actes parlen per mi més del que ho pugui fer jo.

El nom de BUSCONA te'l vas guanyar (enemistant-te -no fent la pilota- amb gent que et té enveja) tu soleta, de fet va ser una de les causes que van propiciar la meva sortida dels Despertaferro (club que vaig ajudar a fundar i a difondre i al que li vaig posar nom).

No recordo quan vaig dir que no eres GRACIOSA, però és evident que es tractava d'una broma que, com que no està al teu nivell còmic, no et va fer gràcia i que retiro públicament en aquest instant .

La teva REINA sempre ha tingut tots els meus respectes, només has de tenir en compte que, després de tu i l'anterior propietari, sóc la persona que més l'ha conduit i sempre ho he fet amb un somriure a la cara.

Sempre t'he animat a fer VIATGES amb la teva moto i he col·laborat en tot el que he pogut: em vaig comprometre a anar al teu ritme a Llunàtica (per circumstàncies no vaig poder complir), vaig ser el primer a dir-te que podies anar a Lleó perfectament, et vaig anar a buscar a Tàrrega i et vaig acompanayar de tornada per a què tinguessis un bon començament de vacances, vaig buscar la manera de compartir algun dia amb tu durant el teu viatge (Ribaforada), et vaig donar el telèfon de persones de Ribaforada per tal de contactar amb ells, vaig fer un viatge Barcelona-Vilafranca de sis hores només per compartir ruta amb tu...

Crec que és impossible recòrrer tota la superfície de CATALUNYA, però en el supòsit que es pogués arribar a fer, penso que és una fita que només podrien aconseguir un grup de moteros d'èl·lit entre els quals t'hi inclouria i per demostrar-t'ho t'obriré la porta de l'escala de casa meva quan decideixis que és el moment de recòrrer-la, em barallaré amb els urbanos quan passegis per dintre de la font de Montjuïc i et pagaré l'entrada de l'Skating quan vulguis entrar amb la moto a la pista de gel.

Com sempre, em tindràs a l'altre banda del fil telefònic quan li hagis d'explicar a algú que has punxat, que se t'ha espatllat algun electrodomèstic, que estàs sitiada per la neu o que se t'ha trencat el condó quan et tiraves algú.

Una abraçada.
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 25/11/2005, 16:15




JA JA JA JA JA....... en serio et puc trucar quan se’m trenqui un condo??? i si son les 3 de la matinada....???? en serio em donaràs una solució....????

Per cert, se'm ha espatllat l’ordinador.... perquè ho sàpigues...¡¡

Bueeeeeeeeeeeno vaaaaaaaaaaale... pot ser m’aprecies una miqueeeeeeeta.....¡¡

Ara em sento culpable.....¡¡¡¡ no tens cor...... em fas sentir malament....¡¡¡¡

cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif cry.gif
 
Top
view post Posted on 26/11/2005, 23:32
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


que palo de tía....!!!! tongue.gif

i el que fot més, es que es una de les presis...!!! blink.gif

ja se que es una tonteria peró creec que el sergi i la nuria son els que més t´ajudan i els que més et comprenen...pobrets...no se d´on treus que nosaltres(el grup) no et valoren i ho dic perque no es la primera vegada que ho e sentit....i el que amb fot més , es que m´ho diguin altre gent fora del nostre grup..... sad.gif sad.gif sad.gif

pd: ho sento estic depre i dic masses tonteries.... cry.gif
 
Web  Top
view post Posted on 27/11/2005, 21:37
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Què passa Jaume?
La pressió de tenir descendència?

ja ja ja ja ja

I no menteixis més a la Fran, que està clar que no la valorem i que no la suportem, que ja no cola com fa uns mesos quan li deiem que no era veritat i s'ho creia...

ja ja ja ja ja











pd: ho sento estic sarcàstic i dic masses tonteries....

Edited by Núriabruixa - 27/11/2005, 22:07
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 28/11/2005, 11:17




Jaume... no ho he entès....¡¡¡

Gent de fora del grup t’han dit que el Sergi i la Núria em valoren...??? o es que em valora gent de fora del grup....???

No si ara resulta que em valora tothom menys jo mateixa.....¡¡¡¡¡ ostres quin lio noi....¡¡¡

En qualsevol cas gracies als que em valoreu, als que m’estimeu, als que em suporteu, als que m’aguanteu, als que m’animeu......¡¡¡

Tot i així... no hem de perdre el rumbo d’aquest post.... Així doncs us diré que algun dia fotré un viatge per aquest mon que, en comparació, el viatge d’orient mitja semblarà una sortideta de merda....¡¡¡¡ JAJAJAJAJJJAA

Ostres m’he passat amb les promeses...¡¡¡ tinc una bocaza, ja la podria aprofitar per fer altres coses que no pas per fotre promeses impossibles....¡¡¡ ajjjajjajajaja

(...no si al final va ha resultar que soy una buscona de verdad...jajajajaj)




Per cert.... el Jaume, es un altre com el Sergi, un altre que jo em pensava que no m’apreciava gens però ahir va demostrar tot lo contrari.......¡¡¡
A la tarda desprès de currar va venir a prendre cafè i va acabar raspant-me mitja paret del saló....¡¡¡¡ jajajajajaj

AIXÓ ES UN AMIC.....¡¡¡¡ Be, el cafè també s’ho mereixia heeee.... cafè importat d’italia....¡¡¡ boníssim....¡¡¡¡¡

Jaume.... et convido a cafè cada tarda si vols....¡¡¡¡¡¡
 
Top
view post Posted on 28/11/2005, 13:22
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Quina llàstima!!!

Si jo prengués cafè potser també et rascaria la pared, però resulta que no en prenc.
 
Web  Top
view post Posted on 28/11/2005, 13:34
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


fran...bonica amb sembla que no t´enteres molt...si fessis un viatge molt peró que molt llarg...tampoc el possarian al post...

perque ets una tia palo i menges el cap que no vegis...



per cert , jo anava per sexe amb tú i l´italiana..peró amb vas enganxar a rascar...si no fos pel que soc un home i m´agrada més el sexe...!!!
 
Web  Top
Francustom
view post Posted on 28/11/2005, 15:10




Jo soc una tia Palo i tu un INSOLENT de merd....¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Com t’atreveixes a dir-me que soc una tia palo...???? Quan t’he menjat el cap...??? Quin cap...????


CRETINO....¡¡¡¡
 
Top
translucidohomer
view post Posted on 28/11/2005, 17:27




tia palo = insecto palo ????????



jo tb vull sexe amb l´italiana, em poso a la cua?
 
Top
Francustom
view post Posted on 28/11/2005, 18:22




Però que te que veure la meva nena ....?????
Parlant de Nenes... ja ha arribat la nova companya de pis.... Elimie... francesa, alta, morena, primeta molt dolça... colló, m’agrada a mi i tot..... ajjajajajaja

Ja faré un sopar per presentar-la però primer la vull conèixer una mica ja que pot ser es estúpida…. No se, ja veurem…¡¡¡
 
Top
view post Posted on 28/11/2005, 18:29
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Primer: suposo que es dirà Emilie i no Elimie (traduit suposo que seria Eliminada i voldria dir que els seus pares tenen molta mala llet).

Segon: No t'ha servit per res entrar en el món dels moteros? No saps que mentre la mami no importa si és o no és estúpida? Creus que els importa a aquests que t'estan demanant que els hi presentis? Posa't tu a l'altra banda i pensa en un tio que estigui molt i molt bò (gairebé com jo)... Si és estúpid, que estigui calladet i se li fa un favor i no es torna a quedar amb ell. A més, alguna cosa ha hagut d'aprendre en aquesta vida i si no és cultura...
 
Web  Top
19 replies since 25/11/2005, 09:32   149 views
  Share