AVATARS

« Older   Newer »
  Share  
Francustom
view post Posted on 29/11/2005, 15:58




Puc fer un comentari sobre els avatars, las firmes, las fotos... o sobre tot en general....?

Començaré amb el del Sergi (como no...)
Sergi Xato, ara t’has canviat de moto.... ara ten el Chopper de la teva vida (o algo semblant... no se...) per tant, la foto amb la vulcan s’ha quedat antiga.... Per que no ho modifiques? Per que no et fas una foto amb el chopper i la poses ??? Be, si vols... evidentment...¡¡¡ Jo, quan pugui portar la meva Princesa i em faci una foto que m’agradi la posaré...¡

Dídac... allò dels simpsons es divertit però marea un collò... sobre tot perquè va molt ràpid...¡

En aquelles converses en las que normalment parleu, no mes, tu i el Sergi, llegir els teus post es converteix en una torturaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... jejejejeje Be, et dic lo mateix que el Sergi... si vols, es clar. No mes es una opinió....¡

Sergi, m’agradaria posar-me lo mateix que tens tu a la signatura es ha dir, la foto del partxe.... t’importa..? es que em sembla xulo...¡ de fet penso que las rates que portem el partxe ho podríem posar.... (alguns, aviat el tindran) bueno, això es algo molt personal... com vulgueu...¡¡¡¡
 
Top
view post Posted on 29/11/2005, 17:03
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Sí que vull canviar-me l'avatar, Fran, però no tinc cap foto guapa amb la moto feta chopper encara... Havia pensat en posar la moto (això sí que ho tinc), però no m'havia decidit.

Respecte a les signatures massa recarregades estic d'acord amb tu que cansen. A mi, fins i tot, alguns cops em cansa la meva, que la vaig anar reduint fins deixar-la en aquest tamany, però crec que tornaré a reduir-la.

Per altra banda, Fran, em molestaria bastant que em plagiesis la signatura que vaig dissenyar.

























ja ja ja ja ja

T'ho has cregut?

ja ja ja ja ja

Me la sua que te la copïis!
Posa't el que vulguis.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 29/11/2005, 17:33




sou uns capullos
 
Top
view post Posted on 30/11/2005, 22:45
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


i tú ets una nena....perque ho treus??
amb donava també pel cul lo de la hamburguesa(quin episodi més currat), peró per no fer cas a la tia palo no ho treia...
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 1/12/2005, 10:09




jajaja

es igual, de moment deixo akest, pero ja buscare algo amb mes estil
 
Top
Francustom
view post Posted on 1/12/2005, 13:08




Jaume.... tu t'he la estas guanyant he XATO....¡¡¡

Si vols una TIA PALO la tindràs BONITO....¡¡¡¡
 
Top
view post Posted on 1/12/2005, 14:56
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


No és cert!
Jo he de trencar un llança en favor de la Fran.
Un cop que obre un tema on toca (m'ha costat moltes explicacion, però crec que ja ha après on va cada cosa), no me la critiqueu!
 
Web  Top
view post Posted on 29/12/2005, 12:24
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Després d'haver sustituït l'avatar per la foto de la Vulcan tal i com la va deixar el Benja, he decidit tornar a canviar-lo pel dibuix del Buda que va fer la Núria a partir d'unes fotos i les meves indicacions. La xapa amb els talls finalment sembla que no anirà sobre la moto (avui igual passo a recollir-la per¡l Biker Power), però segurament el pintarem sobre la caixa d'eines.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 29/12/2005, 14:18




colta, jo tb vull passar pel Biker Power. a veure si ho podem fer tot akesta tarda, oki?
 
Top
view post Posted on 29/12/2005, 14:48
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Per mi, d'acord. Després ens truquem.
 
Web  Top
view post Posted on 29/12/2005, 23:51
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


escolteu com diu aquell refran molt castizo.."la verdad jode pero curte" dire que el dibuix no m´agrada gens i ja se que la meva opinìo no val res, però ja ho he dit....


PD: rectifico la meva opinìo despréss de veure´l una altra vegada....vaya merda de dibuix...!!

ho sento ....
 
Web  Top
view post Posted on 30/12/2005, 06:19
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Pitjor seria si el dibuixet de marres fós en color cava o en color Mirinda... (qui no es conforma és perquè no vol)
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 31/1/2006, 22:53




Com q el dibuix no val res??????

Amb el q em vaig esmerar a fer-lo!!!!!! Després d'estar una setmana trencant-me les banyes per poder crear un obra d'art com aq !!!!!!





Jajajajaja!!!!

La veritat és q el vaig fer amb 10 min el mateix dia q li haviem de portar al Benja pq tots els artistes amb qui havia consultat li van fallar o el Sergi no es va saber explicar...

Jo tb penso q, si el vol portar, l'hauria de tornar a dibuixar per acabar-lo de pulir....
 
Top
view post Posted on 31/1/2006, 23:11
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


escolta nuria, el post es de fa un més....no es per res però fer molt sexe es dolent...descansa bonica....
 
Web  Top
Núriabruixa
view post Posted on 31/1/2006, 23:21




jajajajaja

Ho he vist ara i amb la tonteria m'he pensat q era d'ahir...

jajajajaja

Però de tota manera bé q et podia contestar no???
 
Top
124 replies since 29/11/2005, 15:58   802 views
  Share