Futbol Club Barcelona

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 18/5/2006, 05:33
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Ahir, tot i patir bastant, el Barça es va proclamar campió de la Champions League i des d'aquí el volem felicitar.
Està cada cop més clar que la retallada de l'estatut va venir precedida del pacte que inclou la Lliga i la Champions pel Barça i la Copa i la Salvació per l'Espanyol (no s'entèn tot això de cap altra manera) com a compensació, seguint la tradició romana de donar-li circ (distreure) al poble en substitució del pa (finançament, gestió dels aeroports, declaració de nació,... ).

Tot això, però, no impedeix que felicitem el Barça i, sobretot, a tots els qui pateixen amb ell.

Edited by sergibuda - 24/5/2021, 22:52
 
Web  Top
view post Posted on 18/5/2006, 13:21
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Una moto arde en las calles de Barcelona durante la celebración del triunfo del barca. (Foto: EFE)




image
 
Web  Top
view post Posted on 18/5/2006, 16:33
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


Felicitats a tots els culés.....solament dir que tot aixo a sigut gracies a la sort que porta la meva nena, perque desde que es socia del barça es que es un no parar....!!!

PD:vaig estar con bon culé a canaletas i sempre dire que estem preparats per envaïr qualsevol poblet africar d´aquest que hi son a 300 kilometres....no hi havia foc ni res ahir nit...!!!

image image image image image image image
Amb sap molt de greu pel tio de la moto(encara que sembli japo la moto)

 
Web  Top
view post Posted on 20/8/2006, 23:14
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


bé nois, continuent amb la sort de la meva filla, perque aquesta nit mentre ella miraba la tele , el barça a fotut 2 gols a un equip que fins no fiqui a la merda el seu "pichinas" de president no fará res.....

Continuen amb la ratxa triunfadora i ja tenim la Supercopa de Spanja....

image image image image
 
Web  Top
view post Posted on 21/8/2006, 06:19
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Felicitats per la supercopa si és que finalment us deixen saltar-vos la normativa vigent.

Felicitats també per la gran qualitat que tenen els jugadors del Barça i que és el que ahir va decantar el partit del cantó blaugrana, doncs l'Espanyol, un cop assentat sobre la gespa, va realitzar un partit força bo o, com a mínim, millor que el del seu rival.

Del tema presidents, potser no hauries de comentar res sobre el de l'Espanyol, però si ho fas, si més no, hauries de ser una mica més respectuòs i argumentar enlloc de desqualificar. Del president sortint del Barça jo sí que puc comentar (sóc soci) i, amb l'habitual sobèrbia i prepotència blaugranes, també s'ha saltat la legalitat (en aquest cas els seus propis estatuts) per tal de mantenir-se al càrrec i ara la gent blaugrana li passarà factura renovant-li la confiança.
 
Web  Top
Valantains
view post Posted on 21/8/2006, 10:49




El poder corromp.

És així sempre, sigui la presidència d’un club de futbol, d’un país o d’un motoclub!
Per tant, el que mana només té com objectiu mantenir-se en el càrrec.
I, príncep Maquiavel dixit, l’objectiu justifica els mitjans. Suposo que així pensen i actuen.

Dit això, opino de futbol que és el que toca per discrepar sobre que l’adversari del Barça jugués bé. Crec sincerament que varen fer pena i que son una banda d’arreplegats. El barça els hauria d’haver golejat en comptes de perdonar-los la vida!

PD. Segueixo pensant que 1 soci = 1 vot, és millor que 1 acció = 1 vot. O no?

 
Top
view post Posted on 21/8/2006, 11:51
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


canvio copa de danone perque el puyol no torni a fer el pena a la selecció...!!!


P:D. el merda del xavi pot anar i quedar-si per sempre. image image image
 
Web  Top
view post Posted on 21/8/2006, 11:56
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Si no es tracta d'anar-hi o no anar-hi, sinó de complir amb la normativa, doncs alguns estan obligats a fer-ho sempre i d'altres fan el que volen...
 
Web  Top
view post Posted on 21/8/2006, 16:04
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


"en cada cancha me pondo del revés...
me gusta el barça por su calidad.....
y a su aficion por su agresividad....
si alguna vez, si alguna vez......
he de matar, que sea a un perico...
perico de sarria........"


tret de una de les cançons dels Boixos nois.....
 
Web  Top
ratademollmuda
view post Posted on 22/8/2006, 18:04




JA ES NOTA JA QUE ESTAN BOIXOS... Només diuen que tonteries XD JAJAJAJA
 
Top
view post Posted on 23/8/2006, 06:17
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Exactament, no van saber ni escriure el seu nom i es dediquen a lloar l'agresivitat i a amenaçar amb matar éssers humans... Crec que ja està tot dit.
 
Web  Top
translucidohomer
view post Posted on 23/8/2006, 08:56




a mi no em sembla ke sigui exclusiu dels del Barça.
 
Top
view post Posted on 23/8/2006, 10:16
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


No, no és exclusiu, ni molt menys... De fet, tots són la mateixa merda!

Jo, com sabeu, sóc periquito fins a la mèdula i fa uns anys hi anava molt al camp (*) i també sóc soci del Barça i hi he anat molt sovint, així que puc parlar amb bastant coneixement. Quan currava a ECI, tenia un company amb qui em duia molt bé que era un skin de la vella escola (veí teu, Dídac, del carrer Marc Aureli) i que es relacionava molt amb els Boixos Nois (crec que havia estat component). Durant la celebració de les olimpíades, se celebrava al costat del curro la fira de la cervesa que ara fan a la Diagonal i cada dia ens hi passàvem a l'hora de dinar i en plegar, així que vam acabar fent amistat amb la noia que duia l'stand de Budweiser. El dissabte que plegaven, ella va voler anar al lavabo i ens va deixar al colega i a mi a càrrec de l'stand (no vegis quin descontrol, ni sabíem preus de moltes coses ni res i ens anàvem fotent una copa per cada una que servíem) i va arribar la gent que venia de veure la final de futbol (va guanyar Espanya a Polònia -em sembla-), és a dir que es van presentar un munt d'skins que eren majoritàirament de les Brigada Blanquiazules i també n'hi havia dels Ultrasur i d'altres grups ultra i el meu col·lega es va fartar de donar abraçades i convidar a birres, mentre anaven explicant batalletes de les òsties que s'havien anat donant al llarg dels anys... Són gent que gaudeixen amb la violència i que anant al futbol enlloc d'anant a una discoteca els hi surt més econòmic (molts viatges són pagats i tal) i se senten algú important.






(*) Des de ben petit anava a Sarrià, primer amb uns veïns i després amb el meu germà i ens col·locàvem al gol sud, on coneixíem molta gent. Primer va aparèixer la gent de la Penya Juvenil i després els de les Brigadas Blanquiazules, que es dedicaven a liarla. Una de les coses que feien era de cop i volta cridar: " ¡avalancha, avalancha! " i tothom es posava a còrrer i empènyer endavant. Un d'aquests cops estava jo xafant al meu germà contra la valla per la pressió de tota la gent, aguantant-me amb un braç, mirant de fer-li espai i amb l'altre llençant cops de colze tant fort com podia per fer lloc, així que el següent partit vaig decidir canviar de gol i marxar al gol nord, on no coneixia ningú i l'ambient era diferent. La temporada següent vaig deixar de ser soci.
 
Web  Top
icon11  view post Posted on 12/12/2006, 19:42
Avatar

La McRata de la Harley

Group:
Moderator
Posts:
5,516
Location:
Barcelona

Status:


El passat dissapte dia 9 de Decembre , vaig asistir al partit de lliga entre el barça i la reial societat, avui m´arribat la desagradable noticia que va morir el "bombo" de la penya Almogavers..que descansi en Pau, os envio la noticia que he rebut de la Penya....Jo vaig fer servir el "bombo" amb molts partits.....no som rés...


image image image

image
 
Web  Top
view post Posted on 13/12/2006, 17:40
Avatar

La Rata de Claveguera

Group:
Administrator
Posts:
45,801
Location:
Sitges

Status:


Se cuenta por ahí que una profesora de primero de ESO en una aldea castellana explica en clase que ella es del Real Madrid, y entonces pide que levante la mano todo el que también sea seguidor del Real Madrid.

Todos en clase, por temor a represalias por parte de la maestra, levantan la mano diciéndose madridistas, excepto una niña que estaba sentada el fondo del salón.

La profesora miró a la niña con sorpresa y le preguntó:
-Martita, ¿Porqué no has levantado la mano?
-Por que yo no soy del Real Madrid.

La profesora extrañada preguntó de nuevo:
-Vaya, y sino eres madridista¿Entonces con quién simpatizas?
-Con los del Barça. Respondió orgullosa la niña.

La maestra, cuyos fanáticos oídos no podían dar crédito a algo así, exclamó:
-Martita, hija mía ¿qué pecado has cometido para ser culé?

La niña, muy tranquila, le respondió:
-Mi madre es del Barça, mi padre es del Barça y mi hermano también es del Barça, ¡por eso yo también soy culé!, -remató orgullosa y convencida la pequeña.
-Bueno, - replicó irritada la profesora-, pero eso no es motivo para ser barcelonista. Tú no tienes porque ser lo que sean tus padres. Por ejemplo, si tu madre fuera prostituta y drogadicta, tu padre vago, alcohólico y traficante y tu hermano atracador y homosexual, entonces, ¿tú qué serías?

-Seguramente del Real Madrid. Respondió la niña.
 
Web  Top
287 replies since 18/5/2006, 05:33   1564 views
  Share